Skip to main content

Hoi, 

 

ik krijg dezelfde melding op mijn iTv app op mijn ipad. Ios versie 14,4)

ik start de app op en kies een zenden, druk op nu kijken, dan lijkt hij op te starten, maar springt weer terug naar scherm nu opstarten.

heb de app verwijderd, iPad opnieuw opgestart, en iTv app opnieuw geïnstalleerd.

maar helaas hij doet nog steeds hetzelfde.

 

 

Hoi @Mieke1956 en bedankt voor je bericht! Ik begrijp dat je problemen ondervind met de KPN iTV app op jouw iPad: welke foutmelding krijg jij precies? We hebben een verzameltopic over problemen met de KPN iTV app op een iPhone of iPad: speelt bij jou hetzelfde probleem? Ik hoor het graag van je!


Hoi, @Shyrin_ ,  er staat ❗️Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (3016) na chat met een medewerker, lukte het nog niet, toen ben ik zelf verder gaan zoeken.

ik heb eerst een harde reset gedaan. Toen de iPad ge-update, KPN iTV app verwijderd, weer een harde rest. Toen ik toen de KPN iTV wilde installeren stond in de App Store “open” nou dat lukte dus niet, de iTV app van Telfort stond nog steeds op mijn iPad, maar die gaf dezelfde foutmelding. 
 

na lang nadenken en proberen heb ik mijn iPad gereset. Alles verwijderd dus en van voor afgaan begonnen. Na ruim een dag ben ik bijna weer op orde. Maar de iTV app werkt nog steeds niet😢 ook niet bij Google Chrome. Deze dus ook opnieuw geïnstalleerd.

bijna ten einde raad ik start de App op dat lukt , dan kies ik gids en klik een programma aan dat ik wil kijken, dat lukt, dan klik ik op nu kijken, hij lijkt op te starten maar dan springt hij terug naar het vorige menu, “ nu opstarten”

 

wie oh wie weet wat ik nu nog kan doen. Bijlage screenshot

Mieke

 


@Shyrin_  ik zeg het heel zachtjes, vandaag de iPad weer gereset. Maar voor ik een weer wilde gaan opstarten, kreeg ik een mededeling dat we telefonisch niet te bereiken waren. Toen hoe,  dom ook, pas de router gereset. Echt meer dan een kwartier gewacht alvorens weer stekkers in het stopcontact te steken. Daarna de iPad opnieuw geïnstalleerd. Als eerste de kpnItv geïnstalleerd. Dan kijken of hij werkt. Oké. Stap twee. Weer een app installeren, kijken of app van iTV werkt. Ik moest wel de app afsluiten door twee keer op de Home knop te duwen en de kpnItv wegvegen. Dan kon ik weer opstarten. Maar hij 🙏🏻 Doet het nu. Ik heb bijna alles geïnstalleerd wat echt nodig is, en stap voor stap gecontroleerd of het werkte. 
het lijkt erop dat de app nu werkt. 🙈 ik durf het bijna niet te zeggen.

wel ruim twee dagen aan het donderen geweest, uren gechat met iemand van kpn. En achteraf zo simpel. Dom dat ik er niet mee begonnen ben.


Ik ben heel blij dat je dit terugkoppelt, @Mieke1956 :wink::grinning:! Soms kan het heel makkelijk zijn, maar “denken” we te moeilijk.

Iets in dezelfde categorie: ik heb een Nespresso machine gekocht. Wil koffie zetten, druk het aan: blijft maar rood branden. Stekker zit er in, koffie cupje zit er goed in, open/ dicht. Boekje erbij, “waar is de bon?! Die heb ik nodig voor mijn garantie!!!”, boos, sjagger tot op het bot en geen zin meer in mijn cappuccino. Blijkt het er niet genoeg water in het waterreservoir te zitten :face_palm_tone4:. Goed punt is wel dat jij een volgende keer er sneller aan denkt om het modem te resetten en ik mijn waterreservoir te controleren :wink:


Ik ben heel blij dat je dit terugkoppelt, @Mieke1956 :wink::grinning:! Soms kan het heel makkelijk zijn, maar “denken” we te moeilijk.

Iets in dezelfde categorie: ik heb een Nespresso machine gekocht. Wil koffie zetten, druk het aan: blijft maar rood branden. Stekker zit er in, koffie cupje zit er goed in, open/ dicht. Boekje erbij, “waar is de bon?! Die heb ik nodig voor mijn garantie!!!”, boos, sjagger tot op het bot en geen zin meer in mijn cappuccino. Blijkt het er niet genoeg water in het waterreservoir te zitten :face_palm_tone4:. Goed punt is wel dat jij een volgende keer er sneller aan denkt om het modem te resetten en ik mijn waterreservoir te controleren :wink:

Precies, helaas zeg ik tegen anderen wel “ heb je je modem gereset” soms …….. ik was gewoon dom. Ik kwam erachter dat de telefoon niet werkte, we konden niet gebeld worden. 🙈🙈🤣🤣


Hahaha! Nou ja, eind goed, al goed, toch? Bedankt dat jij je tip gedeeld hebt in het andere topic! Als je nog eens vragen hebt of ergens tegenaan loopt, weet je ons te vinden.


😒. Te vroeg gejuicht. De iTV app doet weer precies hetzelfde. Nu modem gereset, maar helaas hij doet het niet.

 


Hmmm, dat is jammer! Dan gaan we uitzoeken wat er aan de hand is. Het gaat dus om de foutmelding Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (3016) op de iPad, versie 14.4. Om een melding door te kunnen geven aan ons iTV team ontvang ik graag nog de volgende informatie:

  • Welke versie van de KPN iTV app heb je geïnstalleerd? (Inloggen in de KPN iTV app → Profiel → Hulp & Ondersteuning → Over deze applicatie)
  • Kun je via Safari (in desktop-modus) ook eens proberen om via tv.kpn.com te kijken? Werkt dat wel?
  • Wil jij je profiel aanvullen met jouw klantgegevens? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Graag jouw postcode en huisnummer, klantnummer en geboortedatum.

  • Interactieve versie 7.3.3
  • via Safari geprobeerd, dan lukt het ook niet
  • profiel aangevuld.

Mieke

 


Dank je wel voor deze informatie! Je melding pakken we verder op in het topic iPhone / iPad opnieuw opstarten na gebruik van KPN iTV app!


Goedemorgen @Mieke1956! Er is een update van de app beschikbaar, 7.3.4: hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn. Heb je deze update al geïnstalleerd en werkt de app nu ook weer bij jou?



Goedemiddag @Shyrin_ , de update heb ik, maar de app werkt nog niet😢.

voor de zekerheid de iPad ook nog een keer opnieuw opgestart, homeknop en aan/uit-knop samen ingedrukt.

maar helaas, wanneer ik een programma kies, lijkt het op te starten, het groene rondje draait nog niet een keer rond en hij springt terug naar het scherm nu kijken.

 


Goed, dan gaat het iTV team hier apart naar kijken.

Hoe log je in de KPN iTV app: met jouw abonnementsnummer en pincode of MijnKPN? 
Heb je nog een recent datum en tijdstip waarop je probeerde in te loggen?


Inloggen lukt, maar als je een programma kiest, dan springt de app terug naar het beginscherm. Is dat met of zonder de melding: er staat ❗️Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (3016)?


Goed, dan gaat het iTV team hier apart naar kijken.

Hoe log je in de KPN iTV app: met jouw abonnementsnummer en pincode of MijnKPN? 
Heb je nog een recent datum en tijdstip waarop je probeerde in te loggen?


Inloggen lukt, maar als je een programma kiest, dan springt de app terug naar het beginscherm. Is dat met of zonder de melding: er staat ❗️Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (3016)?

@Shyrin_  ik heb ingelogd met met mijn abonnementsnummer en pincode.

vanmiddag na je melding weer ingelogd., bij deken iTV krijg ik geen melding, die is alleen bij web tv.

ik hoop dat je zo van voldoende info te hebben voorzien.

 

 


Goed, dan gaat het iTV team hier apart naar kijken.

Hoe log je in de KPN iTV app: met jouw abonnementsnummer en pincode of MijnKPN? 
Heb je nog een recent datum en tijdstip waarop je probeerde in te loggen?


Inloggen lukt, maar als je een programma kiest, dan springt de app terug naar het beginscherm. Is dat met of zonder de melding: er staat ❗️Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (3016)?

@Shyrin_  ik heb ingelogd met met mijn abonnementsnummer en pincode.

vanmiddag na je melding weer ingelogd., bij deken iTV krijg ik geen melding, die is alleen bij web tv.

ik hoop dat je zo van voldoende info te hebben voorzien.

 

 

Ik kan nog steeds niet tv kijken op mijn iPad 😢


Gaan we aan werken, @Mieke1956! Ik heb alle informatie en jouw klantgegevens doorgegeven aan het iTV team: zij kijken achter de schermen mee. Zodra er een terugkoppeling is, laat ik het hier weten.


Dank je wel @Shyrin_ 


Geen dank! Ik was zelf een weekje afwezig (klussen en verhuizen) maar ben er weer! Het iTV team heeft nog meer informatie nodig:

Je hebt op jouw iPad de KPN iTV app geïnstalleerd, logt in met jouw abonnementsnummer en pincode. Inloggen lukt, kiest een programma, er lijkt wat te gebeuren maar dan springt het beeld weer naar het beginscherm van het programma: heb ik dat zo goed?

Als je via Safari inlogt met jouw abonnementsnummer en pincode, lukt het inloggen ook en kun je een programma kiezen maar dan volgt de foutmelding: Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (3016). 
Die melding krijg je altijd, met alle programma's? Ook bij het live TV kijken op NPO1, 2 en 3?

Wat gebeurt er als je inlogt op een ander apparaat: bijvoorbeeld een PC of mobiele telefoon? Of als je verbonden bent met het mobiele internet (puur even om te testen)? Kun je het ook testen om in te loggen via een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome?

Weer een hoop vragen; het helpt ons om het probleem beter in kaart te krijgen! Ik hoor graag van je!

 


@Shyrin_  Ja, je hebt het goed.

nederland 1-2 en 3 kan ik ook niet kijken krijg ik de melding ook.

wanneer ik inlog op mijn smartfoon Samsung A40 werkt de app prima.

 

(misschien onbelangrijke info. Ik had het erover met mijn dochter, toen even Ziggo geprobeerd, dat werkt wel op mijn iPad. Met de app.)

ik hoop zo al je vragen beantwoord te hebben, hoop dat je verhuizing goed verlopen is. Bedankt voor zover.


Verhuizen in deze tijden is een uitdaging, maar het is gelukt! :disappointed_relieved::wink:

  • Welke iPad heb je precies: welk model?
  • En ervaar je de problemen ook bij programma's Terugkijken of bij het bekijken van opnames?
  • Tot slot nog 2 vragen: op de telefoon werkt het prima: was je dan verbonden met de KPN wifi of mobiel internet? 

 

(misschien onbelangrijke info. Ik had het erover met mijn dochter, toen even Ziggo geprobeerd, dat werkt wel op mijn iPad. Met de app.)

 

Je was toen met de iPad verbonden aan het netwerk van Ziggo en kon toen wel TV kijken via de KPN iTV app? Belangrijk detail!


@Shyrin_  Nee ik was met de iPad thuis, op mijn KPN netwerk. Ivm Corona komen we niet bij onze kinderen.

Mijn iPad is model A1893 .

ik kan niets kijken via de app of web site van KPN

krijg foutmeldingen. In app gaat het zo vlug datnje het niet kan lezen. Op de website lukt dat wel, niet te lang wachten.

 

telefoon  vast net werkt we worden gebeld, ik bel nooit met de vaste telefoon, maar de WiFi werkt ook met mijn Samsung telefoon werkt de iTV app wel ( thuis)

 

en net nu de tv kapot ging konden we dus niet kijken. Ik baal wel.


Ik snap dat je er van baalt, dat het niet werkt. Ik zoek het wel in jouw iPad, aangezien de KPN iTV app wel werkt op jouw telefoon.

iPad A1893 met iOS 14.4
KPN iTV versie 7.3.4
Je kunt op de iPad geen TV kijken via de KPN iTV app maar ook niet via tv.kpn.com: geen Live TV, geen NPO 1,2 en 3, geen opnames en Terugkijken lukt ook niet. 

Wat belangrijk is om te weten is wanneer je welke foutmelding krijgt en of in het in de app of de website is. Lukt het om er een screenshot van te maken?

Welke melding krijg je bijvoorbeeld in de KPN iTV app bij live TV kijken? Is dat ook  Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (3016).?

Is de KPN iTV app ook al geupdate naar versie 7.3.5?


@Shyrin_ 

de foutmelding krijg ik in beeld op het moment dat de uitzending niet start. Dit is bij web tv.


 

in de app zie ik de foutmelding niet.

Bij iTV app kan ik ook niet kijken, vanuit de gids klik ik aan dan kom ik op scherm tv kijken, hij lijkt te starten - begint te draaien en gaat terug naar het scherm tv kijken.

 

vanuit het opstarten scherm, en ik klik aan gebeurd er niets.

 

hopend je zo voldoende geïnformeerd.

vriendelijke groet,

Mieke

 

 


@Shyrin_   

ik kon de andere foto net niet toevoegen. 

Dit is wat ik zie nadat hij probeert op te starten. Maar hoe vaak ik ook  “nu kijken” indruk hij springt heen en weer. Zo snel dat het me niet lukt een ander screenshot te maken.🙃


Dank weer voor alle informatie en screenshots.Ik heb alle informatie weer intern doorgestuurd: ik wacht nog op een terugkoppeling!