Skip to main content

Hoi, 

 

ik krijg dezelfde melding op mijn iTv app op mijn ipad. Ios versie 14,4)

ik start de app op en kies een zenden, druk op nu kijken, dan lijkt hij op te starten, maar springt weer terug naar scherm nu opstarten.

heb de app verwijderd, iPad opnieuw opgestart, en iTv app opnieuw geïnstalleerd.

maar helaas hij doet nog steeds hetzelfde.

 

 

@Shyrin_  ik heb inmiddels nog een keer de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Een keer ingelogd met mijn abonneenummer en wachtwoord én een keer met e-mail en wachtwoord, met beide kon ik geen tv kijken.😢


Hi @Mieke1956, het heeft even moeten duren, helaas maar ik heb een terugkoppeling ontvangen:

Jouw inlogpogingen zijn bekeken en hieruit blijkt dat de iPad inlogt via een ander IP adres dan jouw TV ontvanger.

  • Ben je met de iPad verbonden met je eigen KPN Wifi netwerk?
  • Maak je op de iPad gebruik van een VPN verbinding? Of iets wat daarop lijkt?
    Kijk eens onder de Instellingen → Algemeen → VPN Staat hier ook een VPN verbinding ingesteld? Zo ja, welke?
     

Verzoek is om ook het volgende eens te checken: ga je met iPad, Samsung toestel en, mocht je die ook hebben, PC of laptop naar www.watismijnip.nl De TV ontvanger is gekoppeld aan een IP adres wat begint met 145. Begint het IP adres ook met 145 als je dit controleert vanaf de iPad, mobiele telefoon en PC / laptop? 

Het zit ergens in de iPad en de manier waarop er verbinding gemaakt wordt, dat blijkt ook uit het feit dat online TV kijken wel werkt op jouw mobiele telefoon. Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling!

 


@Shyrin_ 

hoi, goedemiddag,

 

met mijn iPad ben ik op ons eigen netwerk ingelogd. 
VPN staat op geen verbinding.

 

mijn Samsung heeft IP ADRES 145.129.146.65, dit IP adres heeft de telefoon van mijn man ook. 
 

het IP adres van mijn IPad is 151.236.14.178 ( op de website wat is mijn IP), ik heb hem wachtwoord van de WiFi doen vergeten en opnieuw ingelogd. Toen was het IP adres ook 145.129.146.65.

 

van de pc is het ook hetzelfde IP adres als de telefoons en iPad nu.

hopend je zo voldoende geïnformeerd te hebben,

met vriendelijke groet,

 

Mieke

 

 

 


Oké, je iPad heeft nu hetzelfde IP adres als alle andere apparaten…. en lukt het nu wel om online TV te kijken via de iPad?


@Shyrin_  Goedemiddag, 

 

sorrie ik kreeg net bezoek, heb het toen niet geprobeerd.
Hij doet het nu. Ik hoop dat het zo blijft.

Mijn hartelijke dank voor alle moeite.

 

groetjes Mieke


Blij om te horen! Bedankt voor je geduld!


@Shyrin_ 

Ik ga er van uit dat het nu opgelost is. Bedankt eenieder die meehielp. Ben er heel blij mee.

Mieke