Skip to main content

hallo kpn medewerker

 nu de langzame gids is opgelost waar we heel blij mee zijn

 maar we krijgen we vanaf 23 januari een nieuw probleem

we kunnen nu geen opnames meer bekijken foutcode STB-zap-01

ik heb het modem en de tv ontvanger opnieuw opgestart en de software opnieuw geïnstalleerd

maar helaas geen effect heeft dit soms met de nieuwe update te maken ?

graag zou ik willen weten hoe dit opgelost kan worden

daar we alle opgenomen programma's van af  23-01-2021 niet kunnen afspelen

programma's van voor die datum spelen gewoon af

gaarne bericht hier over

met vriendelijke groet F H

 

 

Hallo @fritske 55! Bedankt voor je topic. Och, balen. Eindelijk een oplossing, komt er een ander probleem om de hoek kijken:disappointed_relieved:. Heb je meerdere ontvangers? Zo ja, Krijg je de foutcode op alle ontvangers of op slechts 1? 

Het is niet een bekend probleem van de nieuwe software. Wanneer heb je de nieuwe software gekregen, Weet je dit? Uiterlijk op de 20e. Heb je een opname in de lijst staan tussen 20 en 23 januari? 
Kun je die wel bekijken? 

Een reset van de ontvanger wordt hiervoor altijd geadviseerd. Als je op het linkje klikt ga je naar KPN.com. Scroll een beetje naar beneden. Bij punt 2. staat hoe je een reset kunt uitvoeren. Succes! Hopelijk kun je de opgenomen programma's hierna wél bekijken. 

Ben benieuwd! 


beste Liza

bedankt voor je bericht

ik ben er achter gekomen dat we zelf de fout hebben gemaakt

doordat we probeerden op te nemen via menu uitgelicht en dan naar films

maar het blijkt dat deze allemaal van filmnet zijn waar we niet op ge abonneert zijn

daarom gaan we nu direct naar films en dan films op tv dit gaat prima

bedankt voor de moeite

groetjes Frits


Goed om te horen dat je ontdekt hebt waarom het niet lukte. Ook bedankt voor het delen! Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. :blush: