Skip to main content

Als vaste kijker van de serie Yellowstone op Paramount (kanaal 13) loop ik er ineens tegenaan dat afleverimg 4/10 (uitgezonden op 30 september om 23.25 uur)niet terugkijkbaar is. Dit is een foutje in de gids. Waar kan ik een melding doen, zodat dit hersteld wordt?

(Modem uit en aandoen helpt niet). 

Inderdaad zeer frustrerend!!

Heb alle afleveringen terug kunnen kijken en uitgerekend de laatste niet. WAAROM NIET!!!


Hmm, typisch. Ook bij Ziggo die melding. 

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/laatste-aflevering-yellowstone-seizoen-4-niet-terug-te-kijken/td-p/1054946

 


Zelfde kan afl 10  niet terugkijken. hoop dat opgelost word !!


Hoi @Neeltje57 , @henna harpal  en @Yellowstone .  Is dit ondertussen opgelost? Of kunnen jullie nog steeds bepaalde afleveringen niet terugkijken?

In dat laatste geval , laat mij weten welk tijdstip en welke aflevering. 


Hallo, 

Er is inderdaad iets veranderd: het witte balkje met tekst "u kunt deze aflevering helaas niet terugkijken" is nu verdwenen (dinsdag 4 okt 12.05 uur), maar als je op terugkijken klikt, krijg je kode STB-zap-01 video niet gevonden. 


Hoi Erwin,

Het betreft de laatste aflevering van yellowstone  om 23.25 uur van 30 september op kanaal 13 paramount pictures. 

 

 


Het gaat om Yellowstone seizoen 4 aflevering 10, uitgezonden vrijdag 30 september om 23.25 uur


Ik heb het zelfde probleem als neeltje krijg nu een foutmelding. Kan niet terug kijken. Hoop dat het opgelost word want na een aantal dagen kan je je het helemaal niet terug kijken. 

 


Nee @Erwin_ . Het is niet opgelost. Ook niet bij Ziggo trouwens. Zelfde probleem.


@Neeltje57 , @henna harpal , @Yellowstone , @PeterG en @Erwin_ ,

Een poging tot herstel liep niet helemaal lekker (vandaar de ZAP-01). Echter, Ik zie net een update op de gids van Paramount. Deze nacht (om 01:47) wordt aflevering 10 herhaald. Ook deze aflevering heeft een restrictie op terugkijken (vanuit Paramount Network zelf), maar is wel op te nemen.

 

https://tv.kpn.com/details/897328548.1/yellowstone

 


Ik krijg, weer, een 500-10015 foutmelding in de website (tv.kpn.com), @TijtheMan . Op de laptop dus. In Google Chrome.

Zo blijf ik cookies verwijderen. Dit is al de zoveelste keer. Maar dat heeft voor nu wel weer geholpen. Alles met ‘api’ en ‘tv.kpn….’.

Overigens wordt op het Ziggo forum gemeld dat ie wel terug te kijken valt.


Super!! Ik ga de wekker zetten en kijken. Durf niet op te nemen. Ga niet riskeren om het weer te missen (:


Hallo allen, ik denk dat ik het er maar bij laat. Ik vind kwart voor 2 snachts voor mij wat te laat. 

Bovendien heb ik het grootste deel van de 10e  aflevering inmiddels kunnen zien door na afloop van  aflevering 9 de teevee tw laten doorlopen tot ie afsloeg. Vervolgens heb ik Elementary opgezet en vanaf begin  zover mogelijk teruggespoeld.  De marge voor Elemenrary was dit keer nl  heeeel ruim.:)

Daardoor heb ik naar mijn idee uiteindelijk masr een klein stukkie in het midden van Yellowstone gemist. 

Succes allemaal.

 


@Neeltje57,

Ook voor mij is kwart voor twee te laat hoor 😉. Maar mocht je het middenstuk toch nog willen zien, de aflevering is via de groene knop terug te kijken.


Ja bedankt, @TijtheMan  Inmiddels toch maar gedaan.

Er zaten toch wel wat belangrijke scenes in dat middenstuk,  dus ik ben blij dat het nog gelukt is. :)

 


Waarom kunnen we het 5 de seizoen van Yellostone niet zien op kpn paramount network


Paramount netwerk is niet van kpn, @Elisabeth1856. .

Mogelijk hebben ze de rechten niet of nog niet voor Europa. 

In de VS begint het vandaag inderdaad. 

Het is toch echt afwachten.


Jammer,omdat ze de eerst 4 seizoenen wel uitzonden.is idd afwachten

 


Vanaf 14 november is het 5de seizoen van Yellowstone vooralsnog exclusief bij de nieuwe streamingdienst SkyShowTime beschikbaar, @Elisabeth1856. . Elke week komt er één aflevering bij.

https://www.streamwijzer.nl/yellowstone-seizoen-5-skyshowtime .

https://www.google.com/search?q=5de+seizoen+yellowstone+in+nederland .