Skip to main content

Hoi,

 

Ik had  “3 in een” (koper) met 2  ARRIS VIP2952 V2 kastjes.

Ik wilde overstappen naar Glas (= nieuw in de wijk) met o.a. 1 4k tv aansluiting.

Inmiddels ben ik over naar glas (hussel 200) met  4k aansluiting.

Maar mijn 2de aansluiting (slaapkamer) is verdwenen volgens abonnements overzicht, maar werk wel.

Ik krijg nu mail en brief met dringend verzoek de 2 ARRIS VIP2952 kastjes te retourneren.

Blijkbaar is tijdens het administratief overzetten van oude naar nieuwe situatie 1 TV ontvanger vervallen.

Na controle in mijn KPN heb ik vandaag (23-01) via “mijn KPN” een 2de (nieuwe) ontvanger besteld. Dus mijn Hussel abonnement van 1 naar 2 aangepast.

 

Graag zou ik nog even wachten met het retourneren van de oude kastjes totdat ik ook voor mijn slaapkamer het nieuwe (4k) kastje hebt ontvangen. 

 

Hoi @guillaume matthieu. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik kan mij voorstellen dat je nog niet beide ontvangers retour wit sturen, anders kan je geen tv kijken in jouw slaapkamer. Wanneer je jouw tweede 4K tv-ontvanger in huis hebt mag je de tweede VIP2952 retour sturen. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag.