Skip to main content
Beantwoord

fout meldingen opname STB-zap-01

  • May 19, 2021
  • 1 reactie
  • 330 keer bekeken

BernardHeuer
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

krijg sinds  dagen fout meldingen bij de opnames als ik ze wil gaan afspelen 

stb-rec-01/500-10000  en  STB-zap-01   nou zag ik op de site staan dat je dan een keer terug moet gaan in de menu en dan weer proberen na 2 of 3 keer werkt het weer  maar dit i wel lekker ongemakkelijk 

hebben hier meer mensen last van en zoja wat kan hier aan gedaan worden ? 

 

Gr Bernard

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@BernardHeuer Hoi Bernard, foutmelding STB-zap-01 geeft inderdaad aan dat afspelen van de opname is mislukt. Ik begrijp dat 't opnieuw starten van de opname wel helpt maar dat je de melding geregeld te zien krijgt. 

Hoe kijk je je opnames, via de tv-ontvanger of op een andere manier? Heb je één of meerdere tv-ontvangers thuis? Als je via de tv-ontvanger kijkt, het kan helpen om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe het gaat als je de opnames kijkt via tv.kpn.com of via de app via een telefoon of tablet? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@BernardHeuer Hoi Bernard, foutmelding STB-zap-01 geeft inderdaad aan dat afspelen van de opname is mislukt. Ik begrijp dat 't opnieuw starten van de opname wel helpt maar dat je de melding geregeld te zien krijgt. 

Hoe kijk je je opnames, via de tv-ontvanger of op een andere manier? Heb je één of meerdere tv-ontvangers thuis? Als je via de tv-ontvanger kijkt, het kan helpen om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe het gaat als je de opnames kijkt via tv.kpn.com of via de app via een telefoon of tablet?