Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 12 iTV

  • January 1, 2020
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Heb diverse dingen geprobeerd

Foutcode F12 blijft

*e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy en  eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Susan_

Hi @1914, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je problemen hebt met een foutmelding, die niet weg wil gaan. Goed dat je aangeeft dat je al verschillende dingen hebt getest, maar ik ben wel benieuwd welke! Heb je de stappen op onze website doorlopen bij een foutcode? En hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Is dit met een directe kabel, of gebruik je een draadloze verbindingsset hiervoor? Bij dat laatste kan het probleem in de adapters zitten, en dan kan je het beste het stappenplan volgen 'problemen met DVS … (afhankelijk van de versie)'.

Ik hoor graag van je of de link je geholpen heeft, en anders hoe je het aangesloten hebt en wat je allemaal al getest hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2020

Hi @1914, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je problemen hebt met een foutmelding, die niet weg wil gaan. Goed dat je aangeeft dat je al verschillende dingen hebt getest, maar ik ben wel benieuwd welke! Heb je de stappen op onze website doorlopen bij een foutcode? En hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Is dit met een directe kabel, of gebruik je een draadloze verbindingsset hiervoor? Bij dat laatste kan het probleem in de adapters zitten, en dan kan je het beste het stappenplan volgen 'problemen met DVS … (afhankelijk van de versie)'.

Ik hoor graag van je of de link je geholpen heeft, en anders hoe je het aangesloten hebt en wat je allemaal al getest hebt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2020

Probleem inmiddels opgelost

Nieuw kpn kastje geplaatst


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 5, 2020

@1914, helemaal goed bedankt voor je reactie! :slight_smile: