Skip to main content

Ik heb nu ook die foutmelding code 12... hoe krijg ik die weer goed?? Pfff heb alle stappen gedaan en niks helpt...wat een…

*admin: eigen topic aangemaakt.
Oorspronkelijke topic

Hoi @Lizblossom, welkom bij ons op het forum. Kijken wordt lastig door die melding inderdaad! Ik ga met je meedenken, hoe zijn de tv-ontvanger en de modem met elkaar verbonden? Is dat met een draadloze verbindingsset of een directe netwerkkabel? Welk modem tv-ontvanger heb je van ons, en welk type modem gebruik je?
Je geeft aan dat je alle stappen gedaan hebt, kan je vertellen wat je precies hebt gedaan? Daarmee kunnen we voorkomen dat ik je dingen ga vragen die je al hebt gedaan, en kunnen we vanaf daar verder kijken.


Hi Jasper, bedankt voor deze late reactie van jouw. Mooi geprobeerd, maar ik erger mij echt aan de services van KPN. Ik had meteen gisteravond kpn weer gebeld en de persoon die mij had geholpen was ook niet echt vriendelijk. Hij had de telefoon opgehangen... ik heb later zelf de probleem opgelost. 

Groet!


Goed om te lezen dat het is opgelost @Lizblossom, hoe heb je het op kunnen lossen? Jouw oplossing kan anderen met dezelfde melding ook helpen.

Als je de klantenservice belt hoort de klantenservice inderdaad niet op te hangen. Hier op het forum weten we alleen wat jij aan ons vertelt, vandaar dat ik je een hoop vragen stelde.


Ik heb draadloze verbinding dus had ij alle stekkers eruit getrokken voor 5 minutes