Skip to main content

Ik heb een 4K ontvanger , ik kan geen updates installeren , ik krijg foutcode code 121, maar dit wordt niet herkent. Alles gedaan volgens voorschriften maar niets helpt 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt. 
 

@ArcoK welke ontvanger is dit exact? De 8001 of 5202?
Ik vermoed de 8001 aan het blauwe scherm te zien. 


De 8001 inderdaad 


@ArcoK, is de ontvanger aangesloten via een dvs (draadloze verbindingsset) of rechtstreeks naar het modem toe?  Als het een DVS is, zou je dan de ontvanger tijdelijk kunnen bekabelen rechtstreeks naar modem om te kijken of het dan wel lukt?


Beste Chris , rechtstreeks aangesloten op t modem 


Hmm @ArcoK , als je alle stappen al doorlopen hebt maar je blijft op 121 hangen (corrupte software) dan durf ik het ook niet meer te zeggen. De ontvanger zal namelijk middels de stappen gewoon de software opnieuw moeten gaan laden. Het je het modem ook al even 10 minuten van het stroom gehaald en opnieuw de stappen doorlopen? 


Ja ik heb een andere aangesloten , geen 4K en die doet t gewoon, de 4K na meer dan dertig minuten weer aangesloten, maar hij blijft zichzelf steeds herstarten na de fputm


Heey @wjb, heb jij nog een idee? Jij hebt de 8001 namelijk. 😉


Ik heb geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, onze 8001 is zonder problemen geupgrade naar het nieuwe menu en heeft sindsdien ook alweer een update mogen ontvangen.


Dank voor je bericht , heb je enig idee hoe ik telefonisch in contact kan komen met kpn? Want via het algemene nummer word ik weer online teruggestuurd, ik wil eigenlijk de omvanger omruilen 


@ArcoK Er is door de moderator een los topic op je vraag aangemaakt op het moment dat jij je laatste vraag stelde. 

Dank voor je bericht , heb je enig idee hoe ik telefonisch in contact kan komen met kpn? Want via het algemene nummer word ik weer online teruggestuurd, ik wil eigenlijk de omvanger omruilen 

Bel even met 0800-0402 (gratis) of via 1200 met je mobiele telefoon. Dan kunnen ze de stappen even doorlopen. 


Hier ook hetzelfde probleem gehad, update kunnen draaien en dan bij opstarten de 121 foutcode. Nu ben ik naar instellingen gegaan, systeem, herstel naar standaard instellingen. En eindelijk is de foutcode weg en is de update ook bruikbaar. Misschien helpt dit je !