Skip to main content

Dit lijkt een niet op zichzelf staand probleem. Ook ik heb gedurende de laatste vier weken iedere wee k hetzelfde probleem. Alles wat gesuggereerd is in het antwoordje via Marina is bij mij al legio keren uitgevoerd maar ook gisteravond net voor aanvang van de voetbal toen mijn t.v al enkele uren aan stond kreeg ik plotseling het blauwe scherm met (altijd) de foutcode 143. Ik heb twee toestellen en het probleem komt steeds terug op hetzelfde toestel. Er is al een keer een kastje vervangen maar ook dat mocht niet baten. Rarara wat is het probleem, eenmaal is het voorgekomen dat de t.v de volgende ochtend gewoon weer werkte. ook het stappenplan van de kpn medewerkers is inmiddels bij mij wel bekend dat heb ik inmiddels vele malen herhaald. De laatste keer werd mij verzocht het modem uit te schakelen terwijl ik belde via mijn huistelefoon, dus kon ik opnieuw inbellen met een wachttijd van 20 minuten. IK BEN INMIDDELS RADELOOS, wat is er aan de hand???

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Het is nu de morgen erna, ik start mijn t.v op en HET WERKT GEWOON WEER!!!!!! Het lijkt mij dat er een duidelijk probleem is bij de netwerk beheerder????  De helderziende 


Beste @de helderziende, welkom! Wat ontzettend irritant dat je hier steeds tegenaan loopt! Jij hebt een draadloze verbindingsset gekoppeld? Heb je die ook gekoppeld aan de andere ontvanger? Maak je misschien gebruik van apparaten die kunnen storen tijdens zo'n moment? Denk aan een magnetron, LED-verlichting, een babyfoon of DECT-telefoon? Dat zijn allemaal zaken die jouw verbinding kunnen verstoren. Omdat je zelf aangeeft dat je het alleen op sommige momenten hebt, kan ik me zoiets voorstellen. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je er uit gekomen bent. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?