Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 143

• 30 juni 2020
  • 8 reacties
  • 78 keer bekeken

floortje8
Nieuwkomer

Gedaan alle stappen doorlopen helpt niet !

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Chrizziey

Dag @floortje8,

Ik neem aan dat met alle stappen doorlopen ook alle tips op deze pagina zijn gevolgd? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6636 reacties
  • 30 juni 2020

Dag @floortje8,

Vervelend dat u deze foutcode krijgt.  Schijnbaar is de ontvanger even de verbinding verloren met het modem. Heeft u toevallig een draadloze verbindingsset in het stopcontact zitten die een rood lampje toont (of niet brandend huisje)?

floortje8
Nieuwkomer
  • Auteur
  • 1 reactie
  • 30 juni 2020

Wel verbindingsset maar geen rood lampje !

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • 6636 reacties
  • Antwoord
  • 30 juni 2020

Dag @floortje8,

Ik neem aan dat met alle stappen doorlopen ook alle tips op deze pagina zijn gevolgd? 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 10 juli 2020

Hallo @floortje8, welkom op het KPN forum. Heel erg vervelend dat je tegen een foutcode aanloopt. Heb je de stappen die Chris hier aangeeft doorlopen? Is het probleem nu verholpen? We horen graag van je :) 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 16 juli 2020

Hey floortje, geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat de problemen zijn verholpen. Ik sluit hiermee je topic. 

Toch nog vragen? Stel ze hier gerust, we helpen je dan verder :)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 juli 2020

Ik krijg foutcode 143. Ik heb zo goed mogelijk alle stappen doorlopen,maar het probleem is niet opgelost.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22507 reacties
  • 21 juli 2020

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 22 juli 2020

Hoi @floortje8, dat is erg irritant zeg. 

Joep1965 schreef:

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Ik ben daar ook wel benieuwd naar :) Dan kunnen we kijken wat mogelijk is, laat je het aan ons weten?