Skip to main content

Gedaan alle stappen doorlopen helpt niet !

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag @floortje8,

Vervelend dat u deze foutcode krijgt.  Schijnbaar is de ontvanger even de verbinding verloren met het modem. Heeft u toevallig een draadloze verbindingsset in het stopcontact zitten die een rood lampje toont (of niet brandend huisje)?


Wel verbindingsset maar geen rood lampje !

 


Dag @floortje8,

Ik neem aan dat met alle stappen doorlopen ook alle tips op deze pagina zijn gevolgd? 


Hallo @floortje8, welkom op het KPN forum. Heel erg vervelend dat je tegen een foutcode aanloopt. Heb je de stappen die Chris hier aangeeft doorlopen? Is het probleem nu verholpen? We horen graag van je :) 


Hey floortje, geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat de problemen zijn verholpen. Ik sluit hiermee je topic. 

Toch nog vragen? Stel ze hier gerust, we helpen je dan verder :)


Ik krijg foutcode 143. Ik heb zo goed mogelijk alle stappen doorlopen,maar het probleem is niet opgelost.


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Hoi @floortje8, dat is erg irritant zeg. 

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Ik ben daar ook wel benieuwd naar 🙂 Dan kunnen we kijken wat mogelijk is, laat je het aan ons weten? 

 


Reageer