Skip to main content

Hoi,

 

Sinds we 3 weken geleden terug zijn gekomen van vakantie, krijg ik met enige regelmaat de tv niet aan de praat. Steeds foutcode 143. Heb al met gebeld met de klantenservice en alles gedaan wat werd geadviseerd maar niks helpt. Sinds vanavond krijg ik 'm helemaal niet meer aan de praat. Het gaat hier om een draadloze verbinding

Graag uw hulp!

Gebruikt u draadloze verbindingsets?


Ja, klopt.


@fmprins zou je eens de TV ontvanger bekabeld willen aansluiten aan de modem? Als dit het probleem oplost, dan ligt het aan de draadloze verbindingsset. 


Hi Dennis,

Heb geen (lange) kabel helaas. Modem staat in de meterkast en tv, uiteraard, in de woonkamer.


Welk type verbindingsset heeft u en hebben ze wel contact met elkaar? Wellicht kunt u hier wat mee https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit


@fmprins Welkom op het forum. Wat lastig dat je zo vaak foutcode 143 krijgt, vaak ontstaat dit als de adapters niet helemaal juist met elkaar gekoppeld zijn. Wat je zou kunnen doen is alle adapters die je hebt even uit het stopcontact te halen, alle kabels er uit en deze ongeveer 10 minuten stroomloos te laten. Hierna plug je de adapters in elkaar, je maakt dus een torentje. Deze steek je gezamenlijk in het stopcontact, op deze manier zouden de adapters weer op de juiste manier met elkaar moeten verbinden. Zou je ze daarna terug kunnen plaatsten en kijken of het probleem daarna nog bestaat? De tip van @Joep1965 is ook een goede tip!


@fmprins We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!