Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 143

  • September 20, 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Nooit last gehad van dit probleem en een aantal keren van deze week veil hij weg en nu op zondag al 3 keer.

Start hem wel opnieuw op door stekker eruit te trekken maar lijkt mij niet normaal.

Wat te doen?

Beste antwoord door Anonymous

Fabrieksreset al geprobeerd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • September 20, 2020

Fabrieksreset al geprobeerd?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 20, 2020

Welkom hier @Pietje-1951. Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag! Wat irritant dat de ontvanger steeds wegvalt. Een fabrieksreset i.c.m. software opnieuw inladen kan dit probleem oplossen. 
Hopelijk ben je hierna verlost van dit probleem. :hugging:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 26, 2020

Pietje! We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat de tip van Jeroen je heeft geholpen. Anders weet je ons te vinden.:blush: