Skip to main content

Ik heb hier op 2 tv foutcode 143 en alle stappen doorlopen (wel 4keer) en nog steeds niks

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed bekabeld?


Hoi @Halewijn, welkom bij ons op het forum. Ik ben net als Joep benieuwd hoe de tv-ontvangers zijn aangesloten op de Experia Box, zou je zijn vragen kunnen beantwoorden? Je zegt ook dat je alle stappen hebt doorlopen, zou je kunnen vertellen wat je precies hebt gedaan? Dan kunnen we vanaf daar verder kijken en hoef je geen dingen voor een 5e keer te doen.


Ja sorry ,het betreffen de draadloze verbindings sets die je in het stopcontact doet de dv1200 ,lampje knippert eerst wit en direct weer rood


En welke stappen had je precies al gedaan, zou je dat ook nog kunnen vertellen? Wij weten alleen wat jij zegt, vandaar dat er veel vragen zijn. Daarmee kunnen we een beter een beeld krijgen van de situatie en kunnen we met je meedenken. Als het makkelijker is om de situatie telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook, dat kan via ons gratis nummer 0800-0402.

Ik hoor het graag van je.


Ja ik ga van de week wel bellen ,heb zaterdag ook al een tijdje op de chat gezeten ook zonder resultaat. Bedankt


Op dr site van Devolo staat de devolocockpit waarmee je de draadloze verbindingsets kan beheren. Wellicht heb je daar iets aan.


Dat is goed. Als het niet lukt kan je de gestelde vragen nog beantwoorden en de tip van Joep bekijken. Dan kunnen we vanaf daar verder meedenken.


Het is gelukt dank zij Joep , ik heb nooit aan de devolo gedacht omdat 1 ontvanger het al een tijdje niet deed . Dus Joep super bedankt voor het meedenken en Jasper ook natuurlijk