Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, alle stappen die je moet doorlopen hebben het probleem niet opgelost. Gisteren de biox gereset, DVS op elkaar gezet en opnieuw geprobeerd te verbinden maar dat heeft niet gewerkt. 

Wat opvallend is dat ik dit vooral heb nadat ik op vakantie ben geweest en er boven dus al due tijd geen tv is gekeken. Mijn vrouw is er klaar mee en wil overstappen ..…

 

Admin: eigen topic aangemaakt

@Steven69 Goedemorgen Foutcode 143 is een internet storing en kan ook voorkomen als code 842 (het betekent dat de verbinding tussen de STB en het modem (Experiabox verbroken is)

Ik neem aan dat het uw modem al even van het stroom gehaald heb en vervolgens de STB’s de (set top boxen)

De DVS is een storingsgevoelig apparaat wat uw er beter tussen uit kan halen en dit vervangen voor een vaste verbinding als dat niet mogelijk is vervangen voor een goed WIFI Mesh systeem.

De DVS is veel de boosdoener bij dit soort klachten.

Mijn advies probeer eerst onderstaande link met storingsoplossing als het dan nog niet opgelost is kunt uw contact opnemen met de Helpdesk en even de situatie uitlegt en dat er even een goede storingsanalyse moet plaats vinden zodat ea opgelost kan worden.

Foutcode 140, 141, 142, 143, 144, 843: zo los je het op | KPN

 

mvg

@Moderator willen jullie dit oppakken


Hallo @Steven69 welk merk en type tv-ontvanger heb je van KPN in bruikleen?