Skip to main content

Ik heb zo als veel andere problemen met code 143.

De dvs 1200 blijft hangen,tijdens installeren hiervan deze met de tv stopt deze bij 10%.

Heb al diversen dingen geprobeerd.:

Kabels vervangen 

Nieuwe dvs deze op de juiste manier in gebruik genomen (15 seconden ingedrukt hierna 3 seconden dan knippert de dvs wit)

tv ontvanger aan gezet >hierna stop bij 10%

dvs ook op andere tv beneden aangesloten probleem schoof mee.(stopt bij 10%)

Dus ik vind het raar dat een nieuwe dvs 1200 ook kapot is!

Ik wil best proberen om die van beneden boven te proberen maar dan is deze ook misschien stuk.

Hulp!!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom @Garry M 

Kijk eens hier Foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843 oplossen

En Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen

 

 


Is al geregeld heb toch goed kunnen krijgen.

Bedankt voor de info.:thumbsup:


Dat is goed nieuws @Garry M :blush:


Wij hebben dit probleem inmiddels recent ook een aantal keren ondervonden. We gebruiken eveneens een draadloze verbinding (Devolo dLAN 200). Destijds met gebruik van een eigen router voordat we interactieve TV hadden, gaf dat nooit problemen. Voor het oplossen van het opstartprobleem van de mediabox met foutcode 143, schakel ik nu het Experia modem uit en wacht na opnieuw opstarten 5 min zoals geadviseerd alvorens de mediabox opnieuw op te starten. Tot nu toe blijkt dat het probleem te verhelpen. Het valt me als gebruiker wel weer op dat Telfort/KPN zoals gebruikelijkde gebruiker primair verantwoordelijk stelt voor deze storing, terwijl het voor mij een indicatie is voor de krakkemikkigheid en kwetsbaarheid van het interactieve systeem. Misschien wordt deze gedachte ingegeven door de jarenlange ervaring met Apple producten die doorgaans robuster zijn dan concurrerende systemen.

Met vriendelijke groet,

Skipper


Reageer