Skip to main content
Goedemiddag,



sinds gisteren geeft de TV ontvanger foutcode F143. Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg het probleem niet opgelost. Ik heb de test met de schone verbinding , de test met de verbindingsset op 1 stekkerdoos en de instructies bij 'Foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843, geen verbinding', maar het middelste lampje brand niet. Ik heb 3 draadloze verbindingsets DVS650 waarvan 2 in gebruik voor de TV in de woonkamer, maar welke combinatie ik ook probeer brand het middelste lampje niet.



Wat mij ook opvalt is dat als ik 3 to 5 seconden op het reset-knopje druk, het power lampje niet gaat knipperen (op geen van de verbindingssets).



Ook heb ik al een week of vier een storing met de ontvangst van de zenders (een foutmelding op de TV), maar bij het herstarten van de Experiabox V10A ging het weer goed.



Kan het zijn dat alle 3 de verbindingssets defect zijn? Is er misschien wat anders aan de hand? Wat kan ik nu het beste doen?
Hi Ephraim.



Je hebt dit dubbel gepost zie ik. Ik heb dit opgepakt in je andere topic hier en sluit dit topic.