Skip to main content

Ik had mijn abonnement opgezegd en wilde overgaan op Ziggo omdat mijn2e tv ( slaapkamer) niet aan de gang te krijgen was. KPN garandeerde mij dat dit verholpen kon worden . Kreeg nieuw modem en gratis WiFi versterker. Resultaat: constant code 143. Heb nu tig keer op diverse data hele procedure doorlopen resultaat nul nul nul. Als ik naar verdere oplossing zoek wordt ik ( erfelijk) constant verwezen naar de procedure die ik al 10 x heb doorlopen. Wat moet ik hier anders mee dan mijn abonnement maar weer opzeggen. Ziggo garandeert ontvangst in alle vertrekken van het huis. 

Hallo @Jan van E. welkom bij ons op het forum. Die foutcode geeft aan dat de tv-ontvanger geen verbinding heeft met het netwerk. Hoe is die ontvanger verbonden met de Experia Box, is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset? Of bedoel je een draadloze verbindingsset met de Wifi versterker die je noemt? Zou je kunnen toelichten hoe alles precies is aangesloten, zodat we met je me kunnen denken?


Het is net als kiespijn die overgaat als je een afspraak bij de tandarts hebt gemaakt.

Na de zoveelste poging om te resetten was er toch weer beeld. Tot nu toe is dat ook zo gebleven. Ben er nog niet 100% gerust op dat dat ook zo zal blijven, maar ik waag het er maar op. 

Als de foutcode terugkomt dan neem ik wel weer contact op.

Met dank en hgr Jan.


Dat zal je inderdaad altijd zien Jan. Ik snap dat je het nog even wilt aankijken voor de zekerheid. Als het terugkomt kan je hier een seintje geven, dan kijken we met je mee. Als je dan de gestelde vragen kunt meenemen kunnen we vanaf daar verder kijken.