Skip to main content

Heb voor een goede maand terug monteur gehad twee nieuwe DVS kastjes gehad nu weer het probleem foutcode 143 . Alles weer gedaan zoals beschreven  maar foutcode blijft.

Dan is uw electriciteitsnetwerk waarschijnlijk niet meer geschikt voor de DVS. Met name ledverlichting kan veel geven. Denk vooral aan de kerstverlichting.  Helaas is daar niets aan te doen. Een kabel trekken is dan de enige oplossing. 


Deze?

 

Branden de lampjes wit?

Zit de utp kabel tussen dvs en tv ontvanger erin? 

Zit de utp kabel tussen dvs en modem erin? 

Werkt het modem überhaupt, heb je internet?

De DVS stekkers uit het stopcontact haken en er weer in kan helpen. Of het knopje rechtonder 4sec hard indrukken en dat bij beide doen kan ook helpen.

 


Heb ik allemaal gedaan  en zelfs allebei de DVS 1200 samen gekoppeld en op de reset gedrukt 1 lampje werd even wit daarna weer allebei op rood. Weet niet meer wat ik moet doen er is al een monteur geweest maar heeft niet lang geduurd en het probleem is er weer.


Heb ik allemaal gedaan  en zelfs allebei de DVS 1200 samen gekoppeld en op de reset gedrukt 1 lampje werd even wit daarna weer allebei op rood. Weet niet meer wat ik moet doen er is al een monteur geweest maar heeft niet lang geduurd en het probleem is er weer.

 

Het blijven ondingen. Ik zou ze omruilen voor Superwifi’s als een vaste kabel niet lukt of wenselijk is.

 


Hoi @Janny 1916, welkom op ons forum!
Zoals je hierboven al gelezen hebt blijven de DVS adapters soms wat storingsgevoelig. Dat ze goed werken is volledig afhankelijk van de belasting van je lichtnet. Een kabel is eigenlijk altijd een betere,stabielere en goedkopere oplossing voor TV.

In de topics hieronder kun je alles vinden over deze adapters en hoe je problemen hiermee op kunt lossen.
 

 

Ook het stap-voor-stap stappenplan van onze site is hier handig voor: Verbinding met zender verbroken Foutcode STB-NMC-400


@Janny 1916 heb je nog een oplossing kunnen vinden?