Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ook ik krijg storing op storing. Ik begrijp er niets van. Een paar jaar na aanschaf van de draadloze adapters geen last gehad. Inmiddels in KPN winkel opnieuw laten resetten. Een nieuwe adapter gekocht. Dat bleek volgens de dames de boosdoener. Een avond zonder storing kunnen kijken. Gisteren weer storing op storing zowel boven als beneden. Heb een Expiria box V8 en drie adapters die alle drie wit licht geven. Modem blijft groen licht geven. Storing 143 dus ik moet schakelen naar een ander net en weer terug dan doet hij het weer. Soms een uur geen probleem en dan weer achter elkaar storing. € 160 aan adapters maar het blijft hoogst irritant.

Groet. Pershing

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Waarschijnlijk is het electriciteitsnetwerk bij jou niet meer geschikt voor draadloze verbindingsets.  Deze zijn erg gevoelig voor storingen in het electriciteitsnetwerk.  Vaak veroorzaakt door ledverlichting,  telefoonopladers,  dimmers en zonnepanelen.  Dat kan bij jou zijn of bij de buren. Op de site van Devolo staat de devolocockpit waarmee je de draadloze verbindingsets kan beheren.  Wellicht kan je daar iets mee. Als dat ook niet werkt dan is een kabel trekken de enigste oplossing.