Skip to main content

Ik heb op mijn tv boven foutcode 143. Verbonden via dvs 1200. Alle stappen al meerdere keren gedaan zonder succes. Klantenservice aan de lijn gehad a 1.00 euro per minuut. 30 euro verder en er wordt mij verteld dat ik de app devolo moet downloaden. Dat werkt al helemaal niet. Bovendien hebben ze een software update gedaan op afstand en nu valt mijn smart tv beneden iedere keer 3 x uit tijdens een programma.  Mijn vraag is hoe krijg ik een monteur thuis? Er kan boven al 6 maanden geen tv gekeken worden, maar ik betaal er wel voor . Graag een oplossing zsm

Welkom op het forum @MMCLK, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Allereerst, wij hebben al 8 jaar een volledig gratis klantenservice nummer (0800-0402) dus ik schrik er een beetje van dat je kosten hebt gemaakt bij het bellen. Heb je wellicht eerst een informatienummer gebeld en ben je vanuit daar doorverbonden? Zo ja, dan blijft die partij kosten per minuut in rekening brengen en wordt het inderdaad een prijzig telefoontje. Daarom wil ik je aanraden om ons enige echte nummer 0800-0402 goed te noteren voor een eventuele volgende keer!

Excuus voor de late reactie, het is erg druk op het forum waardoor we nu pas aan jouw bericht toekomen, heb je dit inmiddels al op een andere manier op weten te lossen of speelt het probleem nog steeds?

Een DVS is niet noodzakelijk om tv te kunnen kijken, onze tv-ontvangers zijn ook door middel van een rechtstreekse kabel aan te sluiten op de Experia Box, dit heeft zelfs de voorkeur. Is het mogelijk om een kabel te trekken naar boven toe? Als je geen kabel meer in huis hebt, kan ik er kosteloos 1 naar je opsturen van 10 meter. Zou je daar voldoende aan hebben?

Verder ben ik benieuwd of de tv beneden ook via een DVS aan is gesloten? En de DVS bij de tv boven, welke lampjes branden daar op en welke kleur hebben ze? Ik hoor het allemaal graag!

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!