Skip to main content

Vanmorgen gesprek gehad met KPN medewerker over slechte verbinding tussen modem, Experian en tv, ik ben niet technisch, de medewerker werd kwaad en hing op, ik ook kwaad door zijn rudeness beslott KPN helemaal op te zeggen, woonkamer werkt weer normaal door nieuwe snoertjes te hebben geïnstalleerd, maar ga later naar slaapkamer waar ik nu alleen maar foutcode 143 krijg en daar niks veranderd hen, ben ten einde raad wat moet er gebeuren, kan iemand mij helpen maar vertel erbij ben niet technisch en 76 jaar oud

Hi @Anky1234. Ik schrik een beetje te horen dat een medewerker kwaad werd. Zou je in ieder geval je profiel in kunnen vullen zodat ik kan kijken of ik iets met dit signaal kan doen? Wat betreft het de foutcode op TV, de code zelf is simpel. Deze geeft aan dat er geen verbinding is tussen de TV ontvanger en het modem van KPN. We hebben een online stappenplan voor het oplossen van foutcode 143. Heb je die al geprobeerd? Mocht die niet lukken zou je dan kunnen aangeven hoe de verbinding is tussen het modem en de TV ontvanger? Of er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset aanwezig is? Hoe gaat het daarnaast met andere apparaten in huis die gebruik maken van het internet? Doen die het wel goed?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Sorry dat ik niet heb gereageerd, maar dank je wel voor het beantwoorden, ja probleem is bijna verholpen heb kabeltjes vervangen en schijnt te helpen op een punt na dat ik nu steeds een modem heb dat met tussenpozen rood staat, weetniet hoe dit komt.

op tv krijg ik geen meldingen meer


Ik ben blij om te horen dat er verbetering is. Omdat je aangeeft dat het lampje soms nog rood brandt heb ik de verbinding nog een keer doorgemeten. Daar zie ik geen rare dingen gelukkig. Ik zal het topic sluiten.:relaxed: