Skip to main content

Ik heb al 3 dagen geen verbinding op de slaapkamer. Met het tv kastje. Een HMB2260 van arcadyan. Heb alle mogelijke oplossingen die KPN aandraagt toegepast maar niets helpt. Opvallend vind ik zelf dat de aan/uit knop constant groen is. Ook na stekker er uit en weer er in. 
 

Goedemiddag @Ton244, ten eerste van harte welkom op het Forum. Wat vervelend dat je in de slaapkamer momenteel geen tv kan kijken. Uit jouw titel kan ik opmaken dat het een foutcode 143 betreft, klopt dit? 

Heb je naast de tv op de slaapkamer nog andere tv-ontvangers in huis? Zo ja, hebben deze hetzelfde probleem? F143 is erg kenmerkend voor een slechte/helemaal geen verbinding tussen de tv-ontvanger en de Experia Box. Vaak is een niet verbonden Draadloze Verbindingsset de boosdoener. Wanneer dit het geval is kun je deze opnieuw koppelen door deze beiden in elkaar in één stopcontact te steken en ze beiden in de koppel stand te zetten door het koppel knopje 3-5 seconden in te drukken. 

Zou je voor mij je forum profiel verder willen invullen? Dan kan ik met je mee kijken. :smile:

 


Hoi Hanna

ik had nog gebeld met de klantenservice en via hen nog wat geprobeerd maar geen succes. Moet toch de kabel zijn werd mij verteld. Maar aangezien die helemaal uit de kelder komt via verwarmingsbuizen etc naar slaapkamer is dat nogal een klus om te vervangen. Ik heb dus het tv kastje uitgezet. Na twee dagen dacht ik ach ik probeer het nog eens zo’n draad kan toch niet zomaar kapot gaan. En wat schetst mijn verbazing!!! Alles doet het weer

 


Hoi @Ton244, wat fijn om te horen dat het probleem is opgelost. Wanneer er nog vragen zijn ben je altijd welkom op het forum. :grin:


Reageer