Skip to main content

TV kastje blijft hangen op update echt alles al geprobeerd, denk hardware defect wat kan ik nog doen?? Kan nu geen tv kijken

Welkom bij ons op het forum @Rmaestro, dat klinkt niet goed inderdaad. Beide foutcodes die je noemt geven aan dat de software niet geïnstalleerd kan worden. Je geeft aan dat je alles hebt geprobeerd, kan je vertellen wat je precies hebt gedaan? Heb je die bijvoorbeeld al eens helemaal opnieuw geïnstalleerd? Daarmee kunnen we samen verder kijken naar de vervolgstappen. Ook ben ik benieuwd welk type tv-ontvanger je van ons hebt en hoe deze is aangesloten met het modem. Is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset? Ik hoor het graag van je.


Volledige reset ook al geprobeerd maar lukt ook niet. Zit bekabeld aan de router.

 

Heb paar keer opnieuw opgestart, gabrieksreset, terug naar fabrieksinstellingen maar krijg bij elke gelijk dezelfde melding.

Kastje overleden lijkt mij?? 


Bij het terugzetten naar de fabrieksinstellingen krijg je deze melding ook al direct @Rmaestro? Zou je ook nog kunnen aangeven welk type tv-ontvanger je van ons hebt? En kan je jouw forumprofiel volledig invullen?


Klopt en krijg ik melding 310. Betreft een
Arcadyan HBM2260 tv-ontvanger.

Leen nu van iemand 1 maar ontvang graag zsm een nieuwe met scart aansluiting. 


Ps forum profiel ook ingevuld hoop op snelle oplossing. 


Dank je @Rmaestro, hoeveel tv-ontvangers heb je nu in totaal in huis? Je hebt er zo te zien ook 2 bij het abonnement wat je hebt, en ik zie er 2 aangemeld bij het abonnement. Wat gebeurt er als je deze ontvanger aansluit op het punt van de andere, werkt het dan wel goed, of ook niet? En zou je het serienummer van de bewuste ontvanger ook nog aan je profiel kunnen toevoegen? Die kan je bij "Persoonlijke opmerkingen” zetten.