Skip to main content

Zojuist hebben wij (eindelijk) onze 2e TV aangesloten met de tweede decoder, die we bij het verhuizen in september 2017 ontvingen. Alles zat nog in de verpakking en was volledig ongebruikt. Na alles aangesloten te hebben, hadden we 2 minuten gewoon beeld. Daarna viel hij weg en kwam foutcode 189 in beeld. Intussen hebben we alle oplossingen geprobeerd, waaronder de software verwijderen en een fabrieksreset. We hebben ook de kabels van de TV beneden geprobeerd. Helaas blijft hij dezelfde foutcode geven bij het opstarten. Nu las ik dat het waarschijnlijk komt omdat het kastje 'te oud' en te lang ongebruikt is. Echter is het niet mogelijk online een nieuw kastje aan te vragen. Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn :)

 

Mvg. Brian

Bekend probleem. Deze heeft 3,5 jaar essentiële software-updates gemist. En zeker een van vorig jaar is nu funest: de uitschakeling van het oude tv platform en de komst van een nieuwe.

Je ontvanger zoekt het oude platform. Dat werkt niet meer.

Zie dit topic van enkele dagen geleden. Vul je vast je gegevens in in je forumprofiel (afgeschermd voor de wereld). Dan kan de moderator die hier komt snel aan de slag.

 


Bedankt Peter! Heb mijn gegevens ingevuld. En hierbij alvast het serienummer, aangezien daar in het andere topic naar gevraagd werd: M11728TN9348

 

PS. Heb blijkbaar perongeluk het topic op beantwoord gezet, is dit nog terug te draaien?


PS. Heb blijkbaar perongelum het topic op beantwoord gezet, is dit nog terug te draaien?

Nee. Maar ik zal even melden dat dit nog opgelost moet.


PS. Heb blijkbaar perongelum het topic op beantwoord gezet, is dit nog terug te draaien?

Nee. Maar ik zal even melden dat dit nog opgelost moet.

 

Top, nogmaals dank!


Helaas nog geen antwoord mogen ontvangen van een moderator. Hopelijk wordt er nog naar gekeken!


Hallo @Brian_M Ik heb de omruil van de tv-ontvanger verwerkt. De informatie staat in het privébericht dat ik je stuurde en volgens mij heb je ook een sms en e-mail ontvangen. 

Even ter verduidelijking: het kpn forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar gesprek in gaan en elkaar helpen met tips en advies. Moderators, zoals ik, begeleiden deze gesprekken en zorgen ervoor dat informatie goed vindbaar is. We lezen dus zeker mee, maar kunnen niet direct reageren. :) 


Hallo @Brian_M Ik heb de omruil van de tv-ontvanger verwerkt. De informatie staat in het privébericht dat ik je stuurde en volgens mij heb je ook een sms en e-mail ontvangen. 

Even ter verduidelijking: het kpn forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar gesprek in gaan en elkaar helpen met tips en advies. Moderators, zoals ik, begeleiden deze gesprekken en zorgen ervoor dat informatie goed vindbaar is. We lezen dus zeker mee, maar kunnen niet direct reageren. :) 

 

Hartelijk dank! :)