Skip to main content

Goedemiddag

Ik haak even aan; ook mijn Arris kastje heeft sinds 2018 in de kast gelegen en wil het nu pas aansluiten.

Foutcode 189 en software verwijderen werkt niet.

Op de omruiltool wordt aangegeven dat de kast nog geschikt is dus kan hem via de tool niet omruilen.

Hoe nu verder?

 

Groet,

Martin

Heb je deze decoder lang niet gebruikt? Of misschien nog nooit.

En stond ie al enige maanden (of jaren) in de kast?

En als laatste: welk merk / type is het?


Hai PeterG

 

De antwoorden staan in mijn post:-)

  • sinds 2018 in de kast
  • nooit gebruikt
  • Merk is Arris, type weet ik niet
  • Nu pas voor het eerst aangesloten op 2e TV

Oh, duidelijk:smirk: . Zat er laat achter vannacht, tussen 2:30 uur en 3:30 uur, kon niet slapen:expressionless: . Of is 't dan juist vroeg?

  • Merk is Arris, type weet ik niet

Dat is dan dus de Arris VIP 2952.

  • sinds 2018 in de kast
  • nooit gebruikt

Dan gaat ie niet meer werken. Is nog voorzien van software die nu verbinding zoekt met het oude tv-platform. En dat is ook op jouw ITV-abonnementsnummer al lang vervangen door het nieuwe platform.

Enige oplossing: omruil.

Je kan hiervoor bellen met KPN of wachten op een KPN moderator op het forum.

Het nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

En voor een KPN moderator:

Is het handig als je gegevens alvast in je forumprofiel staan:

Naam, postcode + huisnummer, woonplaats, klantnummer. En in het tekstvak Persoonlijke opmerkingen nog het serie nummer van de betreffende ontvanger. De gegevens waar privé bij staat zijn alleen voor jou en de moderators te zien.


Hi @MartsKPN, jammer dat je hem niet aan de praat krijgt!

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad en is er het één en ander in gang gezet? Of kan je mijn hulp hier nog bij gebruiken? Hoor het graag!

Zou je in het laatste geval, ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hi @Maja_ 

Vanochtend contact gehad met klantenservice en het kastje wordt omgeruild.

Ik ga er van uit dat het probleem met het nieuwe kastje dan is opgelost maar dat weet ik volgende week pas.  

 

Bedankt voor de reactie en ook @PeterG dank voor de hulp!

 

 


Ik ga er zeker van uit dat het dan weer werkt.

Noteer je ITV-abonneenummer en pincode voor de éénmalige aanmelding van die nieuwe.

De afstandsbediening houd je!


Helemaal top @MartsKPN! Net als Peter ga ik er van uit dat het nieuwe kastje vlekkeloos gaat werken! Mocht je echter nog tegen dingen aanlopen bij het installeren of aanvullende vragen hebben, trek dan gerust weer aan de bel hier :blush:


Even een update; het nieuwe kastje is binnen en aangesloten en alles werkt weer.

Allen dank voor de hulp en reacties!:thumbsup:

 

 

 


Super! Bedankt dat je het nog even laat weten, nou kan ik dit topic met een gerust hart sluiten :blush:  Veel kijkplezier gewenst op de 2e tv!