Skip to main content

Hallo, 

Wij hebben sinds kort ook de foutmelding 2006 bij alle zenders behalve npo1,2 en 3. Op een smarttv via kpn-itv. Dus via WIFI via onze eigen internet verbinding. Wat is het probleem en hoe lossen we dit op?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Bhamersveld. Welkom terug. Krijg je de foutmelding 6002 te zien op de Smarttv app of als je cast met een apparaat (bv. mobiel) naar de smart tv?
Lukt het wel om tv te kijken als je op een laptop naar tv.kpn.com gaat? 


Hoi Lisa, we hebben WiFi op de smarttv en we gaan dan naar internet en zoeken iTV Kpn op en dan kunnen we er in. Maar dan hebben we alleen npo 1,2 en 3. Als ik de tv helemaal naar fabrieksinstellingen zet dan kan ik wel overal bij. Maar de volgende keer weer niet. Als we het via AirPlay doen met telefoon of iPad gaat het wel goed. Maar dat hoefde we nooit te doen. We konden zo op internet via de tv.


Aah, Op die fiets. Welke merk en type tv gebruiken jullie? Wat voor browser staat er op?
Mijn eerste advies zou zijn om de cache van die browser te legen en opnieuw te navigeren naar de app.

Als jullie klaar zijn met kijken. Sluiten jullie de browser dan helemaal af?


De tv is van het merk LG type weet ik zo niet. Voor we de tv uitzetten sluiten we eerst internet af. Is het misschien slimmer om de app op de plek tv zetten net ze als op een iPad of laptop. En dan via die app bedienen 


Als de LG tv van 2017 is of nieuwer, dan kun je inderdaad de app eens proberen.