Skip to main content

Bij het inloggen steeds deze foutcode. App opnieuw geïnstalleerd. Chromecast doet het wel met Fox app

Ik zie nog geen reactie. Graag reactie van KPN!!


Op een android apparaat?

Is Google Chrome up-to-date ?

dat kan je checken in de Playstore


Hi Tycha,

Nee, iPhone met laatste iOS.

Waarom zou een ge-update Google Chrome nodig zijn? Of bedoel je de Google Home app?


Dat is van toepassing op android,dus niet in jouw geval.


Hi @Cordes, welkom terug. Excuses voor de late reactie, het is ontzettend druk. Deze foutcode krijg je dus gelijk bij het inloggen? Hoe probeer je in te loggen? Met KPN ID? Zou je eens willen inloggen met abonnementsnummer? Op het inlogscherm staat die optie rechtsboven in beeld. Ik ben benieuwd of dat wel werkt namelijk. Ik hoor graag van je.


Inloggen met abo-nr was blijkbaar de oplossing. Bedankt Paul :)


Inloggen met abo-nr was blijkbaar de oplossing. Bedankt Paul :)

Fijn om te lezen! Was/is een probleem met KPN ID denk ik. Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom.


Ik kan niet inloggen met kpn id


Ik krijg als ik probeer in te loggen op kpn tv steeds foutcode 008. Alles al geprobeerd wat hieronder is beschreven. KPN graag een oplossing!


… ik bedoel wat hierboven is beschreven..


Nog even betere omschrijving: 

Als ik probeer in te loggen met gebruikersnaam etc. krijg ik melding met foutcode 008.

Als ik probeer in te loggen met abonneenummer kan ik ook de 4 cijferige code invullen maar dan blijft button inloggen grijs.


@Ted1234 en @Gimmeshelter:

Jullie proberen in te loggen in de iTV app, en dat lukt niet. Kunnen jullie antwoord geven op de volgende vragen?

  • Android of iOS?
  • Welke versie van Android/iOS?
  • Welk merk + type apparaat?
  • Heb je de app al een keertje opnieuw geïnstalleerd?

Beste Paul, het probleem is al opgelost mbv de KPN helpdesk. Dank voor je reactie.


Beste Paul, het probleem is al opgelost mbv de KPN helpdesk. Dank voor je reactie.

Dat scheelt weer. Bedankt dat je het nog even laat weten.