Skip to main content

Een nieuwe ontvanger gekregen voor de tweede tv maar is met geen mogelijkheid te activeren.

 

Ook al diverse keren de reset procedure geprobeerd en dat helpt ook niet. Klantenservice bellen helpt ook niet wij kunnen hem niet activeren.

 

Fijn is dat voor 2 ontvangers betalen en maar 1 kunnen gebruiken. Ja de ontvanger die beneden staat werkt gewoon boven dus er is niks mis met de bekabeling het ligt administratief bij KPN.

Hallo @RvD83 , wat voor (fout)melding krijg je als je de decoder wilt activeren en met activeren bedoel je waarschijnlijk abonneenummer en pincode ingeven?

Hoe is de 2e decoder aangesloten, rechtstreeks met een netwerkkabel op het modem of anderszins?

 


Inderdaad abonneenummer en pincode en deze zijn correct.

Met een kabel aangesloten en hier ligt ook niet het probleem want een andere decoder die normaal beneden staat werkt gewoon boven om het uit te sluiten.


Hallo @RvD83 nogmaals de vraag, welke (fout)melding krijg je als je de decoder probeert aan te melden?

 


De topictitel zegt genoeg lijkt me Foutcode 27


Wat vervelend zeg. Zou je nog één handeling willen proberen?

https://www.foutcode.tv/27

 


Die handeling heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat.


De topictitel zegt genoeg lijkt me Foutcode 27

Hallo @RvD83 , excuses, blijkbaar niet goed tot me doorgedrongen, toch nog maar weer even bellen met KPN lijkt me.

Succes.

 


Die handeling heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat.

Ah, dan ga ik met @JanD mee. Nog maar een keer bellen. Het kan inderdaad voorkomen dat een defecte box er tussendoor slipt en weer wordt uitgegeven.

Tel.nr. 0800-0402 ( € 0) 


Kom je geen steek verder mee vandaag van 15:00 uur tot 18:00 uur bezig geweest met de helpdesk waarvan 4x in de wacht a 10 min. met opnieuw bellen na reset procedures.

 

Ben er wel klaar mee gelukkig loopt mijn contract bijna af wat ik dus niet ga verlengen.


Een moderator kan wel een nieuwe opsturen.Als je dat niet meer hoeft is dat ook prima, maar ik denk dat het wel prettig is om de rest van je contract een werkende ontvanger te hebben..

Zou je dan je profiel willen invullen?


Profiel is ingevuld maar hier kijkt geen moderator mee ook abonneenummer en serienummer ontvanger heb ik ingevuld. Je ziet ook geen reactie van een moderator om te helpen.

 

Deze decoder staat geregistreerd op iemand anders zijn abonnement zegt de klantenservice na omzetten op mijn abonnement doet die nog niks. 


Profiel is ingevuld maar hier kijkt geen moderator mee ook abonneenummer en serienummer ontvanger heb ik ingevuld. Je ziet ook geen reactie van een moderator om te helpen.

 

Deze decoder staat geregistreerd op iemand anders zijn abonnement zegt de klantenservice na omzetten op mijn abonnement doet die nog niks. 

Als hij op een ander abbo staat werkt hij wel gewoon, echter met iemand anders gegevens en opnames etc.

Een moderator komt niet direct, dat kan enkele dagen duren.


Profiel is ingevuld maar hier kijkt geen moderator mee ook abonneenummer en serienummer ontvanger heb ik ingevuld. Je ziet ook geen reactie van een moderator om te helpen.

 

Deze decoder staat geregistreerd op iemand anders zijn abonnement zegt de klantenservice na omzetten op mijn abonnement doet die nog niks. 

Als hij op een ander abbo staat werkt hij wel gewoon, echter met iemand anders gegevens en opnames etc.

Een moderator komt niet direct, dat kan enkele dagen duren.

Het is geen chatdienst @RvD83 


Echt top service ik zet u even in de wacht kom zo bij u terug na een medewerker gesproken te hebben. 10 min. in de wacht om iets na te vragen en verbinding weg. Jaja KPN onder schijt zich in de klantenservice. 

 

Fijn dat jij je vermaakt JanD heeft er nog iemand plezier van KPN zijn service.

 

Het ging 7 jaar goed nooit contact met ze en nu een wissel van een ontvanger en een extra zenderpakket wilde ik meteen één groot drama.

 

Gegevens uit profiel verwijdert en kom ook niet meer terug, topic mag dicht aanvraag bij nieuwe provider is de deur uit.


Echt top service ik zet u even in de wacht kom zo bij u terug na een medewerker gesproken te hebben. 10 min. in de wacht om iets na te vragen en verbinding weg. Jaja KPN onder schijt zich in de klantenservice. 

 

Fijn dat jij je vermaakt JanD heeft er nog iemand plezier van KPN zijn service.

 

Het ging 7 jaar goed nooit contact met ze en nu een wissel van een ontvanger en een extra zenderpakket wilde ik meteen één groot drama.

 

Gegevens uit profiel verwijdert en kom ook niet meer terug, topic mag dicht aanvraag bij nieuwe provider is de deur uit.

 

Hoi @RvD83, wat een gedoe dit! Ik kan me voorstellen dat je er na meerdere keren contact zonder oplossing wel flauw van bent. Je geeft aan inmiddels een aanvraag bij een nieuwe provider te hebben gedaan. Dat is natuurlijk je eigen keuze. Maar als je wilt kijk ik graag nog even mee om te zien wat er aan de hand is en hoe we dit zo snel mogelijk weer kunnen herstellen. Als je dat wilt, vul je profiel dan opnieuw in en reageer hier weer.