Skip to main content

Bij live pauzeren krijg ik deze code te zien op het moment dat ik de play knop weer indruk. Verder kijken is dan ook niet meer mogelijk, ik moet dan eerst naar een ander kanaal zappen om weer terug te komen in het programma. Voor het tweede apparaat geldt hetzelfde. Resetten helpt niet. Iemand een idee hoe Ik op kan lossen?

 

Hier hetzelfde probleem, is al een tijdje aanwezig. 

 


Ik word hier nu echt heel chagrijnig van. Ik heb dit probleem al een maand. Kan ik iemand bellen van KPN? Hebben jullie een nummer? Leest iemand van KPN dit?

Ik betaal meer dan 70 euro per maand, mag ik misschien één keer bellen?


Hallo Reinier, Michiel, welkom! Vervelend dat jullie hier last van hebben.

Reinier, jij geeft aan dat het op beide ontvangers voorkomt, en dat resetten niet helpt. Voor de zekerheid: je hebt de Frisse Start reset ook gedaan? Zo niet, wil je die nog eens doen. Hoe zijn verder je ontvangers aangesloten op de Experia Box? Rechtstreeks bekabeld, of zit er iets tussen (switch, draadloze verbindingsset, wifipunt)? 

Michiel, komt het bij jou ook op alle ontvangers voor of op een enkele? Voor jou verder dezelfde vragen en verzoek tot Frisse Start.

 

We zijn verder ook zeker telefonisch te bereiken, ons (gratis) nummer is 0800-0402.

 


Het is inmiddels opgelost. Een dame van KPN heeft mijn ontvangers keurig geüpdate. Excuses voor mijn geïrriteerde toon. Ik ben zo gewend aan dat live pauzeren, als het niet werkt merk je pas hoe handig het is.


Geen probleem, Reinier. Ik kan me voorstellen dat je geïrriteerd raakt als je een storing ervaart. Fijn dat het nu wel opgelost is :)