Skip to main content

wat kan ik daar aan doen alles geprobeerd komt 1x per dag voor

Neem onderstaande link even door

 

 


Hoi @coleman53, welkom op het forum. Kan je vertellen wat je precies al hebt geprobeerd? Je zegt dat je alles hebt geprobeerd maar dat is een vrij ruim begrip. Ik ben daarnaast ook benieuwd hoeveel tv-ontvangers je van ons hebt, welk model het is, hoe ze zijn aangesloten op het modem (met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset) en wat voor modem je hebt. Als je al die vragen kunt beantwoorden kunnen we vanaf daar verder met je meedenken


Ik heb 2 HDTV  ontvangers1 is rechtstreeks op de experiabox v10a aangesloten en de ander met draadloze verbinding  ik heb ze gereset door de box de overige er uit gehaald en daarna het programma gedaan duurde ongeveer 10minuten en ook de experiabox gereset gisteren heeft hij het goed gedaan het kon gebeuren in de live programma dat hij code 300aangaf en daarna 400 uit met uitgesteld kijken blijft hij stilstaan en geeft aan geen verbinding en dat programma start niet meer waar hij was en moet ik weer bij het begin weer aanzetten


Dank je voor de toelichting @coleman53. Krijg je die foutmeldingen dan op een van de tv-ontvangers, of op beide? En als het op eentje is, welke van de twee is het dan (hoe is die aangesloten)?


Monteur komt langs ze komen er niet uit

 


Helemaal goed @coleman53, ik ga er vanuit dat het met het bezoek van de monteur zal worden opgelost. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.