Skip to main content

Ik heb de procedure gevolgd vanuit foutcode 301 door kpn. Geen gewenst resultaat. Nog steeds de melding dat de nieuwe software niet geladen kan worden. Telkens bij 85% krijg ik de foutmelding. 
Ik heb een wat oudere tv ontvanger van Motorola volgens mij, aangezien de tv ontvanger in de huiskamer reeds is vervangen. Kan dat ermee te maken hebben? 
ethernet kabel is via een switch verbonden aan de tv ontvanger.

Ruben van der Woude

Beste @Ruben van der Woude 

Als je nog een Motorola hebt staan mag je deze nog omruilen, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen


Welkom bij ons op het forum @Ruben van der Woude. Niet kunnen kijken door een foutmelding is vervelend. Een Motorola ontvanger kan je zoals Dennis al zegt makkelijk omruilen via die link. Heb je dat inmiddels gedaan, is het daar beter mee geworden? We horen het graag van je.


Hoi @Ruben van der Woude, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat het gelukt is met de tip van Dennis. Als dat niet zo is of als we iets anders voor je kunnen doen horen we het graag.


Hallo Ruben van der Woude ik heb ook foutcode 301 ,ik heb naar de instructies gekeken en uitgevoerd en dan begint alles weer opnieuw. Doe ik dan iets verkeerd.

vriendelijke groeten Els Snel


Hoi @Els snel, welkom bij ons op het forum. Kan je ons vertellen welke stappen je precies hebt gedaan en hou de tv-ontvanger(s) zijn aangesloten op de Experia Box? En welk type zijn beide apparaten die je van ons hebt?