Skip to main content

Goedenavond,

 

ik heb nu ongeveer een last van foutcode 301 en heb alles al geprobeerd wat de site zegt maar blijft foutcode 301 terug komen met als tekst erbij. 

Foutcode 301 laden software op tv ontvanger lukt niet

 

graag hulp hierbij

mvg wendy

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Ik heb er alles tussenuit gehaald en hem direct op de experia box aangesloten en vervolgens alle stappen gedaan maar hij blijft foutcode 301 aan geven. Ik heb op mijn andere decoder ook gekeken en daar geeft hij hetzelfde op aan. 

 

Mijn internet is nog gewoon goed 


Goedemiddag @Wenneke81 en excuses voor deze late reactie. Het is momenteel erg druk en we waren niet eerder in staat om je bericht van een antwoord te voorzien. Wat is op dit moment de stand van zaken, ervaar je nog steeds dezelfde problemen? Heb je de Experia Box ook al eens een harde reset gegeven door met een paperclip of tandenstoker het reset gaatje ingedrukt te houden totdat het lampje 'Power' rood wordt?


Inmiddels bijna een week geleden maar het is opgelost er was een storing  bij KPN zelf


Fijn om te lezen @Wenneke81 en excuses voor het ervaren ongemak! Bedankt ook voor de terugkoppeling en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)


Reageer