Skip to main content

Alles stappen meedere malen gevolgd probleem blijft hetzelfde

Hi Christel, welkom hier. 

Welke stappen heb je precies gevolgd? Hoe is de ontvanger aangesloten op de modem? Is dit rechtstreeks met een kabel of zit daar nog een switch of draadloze netwerkadapters in het stopcontact tussen? 


 


Alle mogelijkheden zijn geprobeerd. Heb nu een nieuwe tv ontvanger. Na installatie werkte de tv weer naar behoren, dachten wij. Maar elke keer startte de ontvanger weer met software downloaden. De volgende dag tv aangezet en nu hebben we geen beeld en staat de melding kanalen niet beschikbaar, de tv ontvanger geeft wel de kanalen aan geluidsisolatie er maar geen beeld. We zijn er nu al bijna een week me bezig. Deze ellende is allemaal begonnen met de optie “frisse start”. Ben wel een beetje verdrietig.


Sorry voor de late reactie Chris. 

Dit is vreemd. Heb je een foto voor me van die melding over de kanalen die niet beschikbaar zijn? Dat kan ik namelijk niet plaatsen. 


Hoi Lex,

Ondertussen is er een monteur geweest. Het euvel ligt in de straat in de grond. Dus wij kunnen hier weinig meer aan doen.

Bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Christel


Duidelijk, graag gedaan uiteraard. Ik neem aan dat er wel aan een oplossing wordt gewerkt?


Uiteraard het is opgelost.

 

Dankjewel Christel