Skip to main content

Op mijn Macbook in Safari krijg ik ook deĀ foutmelding 3016 maar niet op alle zenders NPO 1,2 en 3 bijv doen het wel. Uitgelogd, Cookies verwijderd, pagina gesloten, laptop opnieuw opgestart, pagina weer geopend, opnieuw ingelogd, helaas de andere zenders werken nog steeds niet. Wie weet de oplossing hiervoor. Op de iPad doet de app het. wel zonder problemen

Ā 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik ben de Firefox brouwser gaan gebruiken, deze werkt tot nu toe zonder problemen.


Hallo en welkom, @Jan'53! Balen dat je foutcode 3016 krijgt als je naar commerciƫle zenders wilt kijken via Safari op jouw Macbook. We zien deze foutcode niet vaak, maar af en toe komt ie voorbij. In onderstaand topic komt het bijvoorbeeld voor wanneer men de browser waarin iTV Online draait op een tweede scherm wil plaatsen:

Is dit bij jou ook het geval? Zo ja, werkt het dan wel als je alleen de Macbook gebruikt? Als dit het geval is, dan zou dit kunnen komen doordat de browser twijfelt of de inhoud gekopieerd wordt of niet. Dit staan wij natuurlijk niet toe en dan wordt de boel geblokkeerd. In dat geval zit er niets anders op dan alleen via de Macbook te kijken en niet via een tweede scherm.


Dank voor jeĀ Ā reactie, dit is echterĀ niet het geval. Inmiddels Chrome geĆÆnstalleerd op de Mac en daar komt deze foutmelding weer niet en draait het zonder problemen. Niet de juiste oplossing maar wel een workaround die eenĀ Ā oplossing biedt.