Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 302 bij terugkijken op KPN TV

• September 26, 2025
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Minie Mensink
Nieuwkomer

foutcode 302. ik kon niet terugkijken en klikte op koppelen terwijl al gekoppeld was. nu is de foutcode 302 er en kan niets doen. haal ik de ethernetkabel eruit, komt rtl5 beeld en verder alleen melding foutcode 302, geen enkele knop  kan iets

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Minie Mensink. Welkom op de community! Vervelend dat je nu vastzit met foutcode 302. Deze fout betekent meestal dat er tijdelijk een probleem is met de server van KPN. Heb je de ontvanger inmiddels al opnieuw opgestart, zoals Huistijger voorstelde? Blijft de foutcode daarna toch terugkomen? Dan kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan kijken mijn collega's met je mee wat er nog meer aan de hand kan zijn. Laat je weten of het gelukt is? 

Meer uitleg vind je hier: KPN foutcode 302.

5 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • September 26, 2025

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 27, 2025

Hoi ​@Minie Mensink 
Aannemende dat je de DIW7022 hebt TV+
Hou de KPN-toets vast tot er een menu-tje in beeld komt,
kies dan voor opnieuw opstarten.
Dit duurt dan even langer als normaal, maar meestal is het dan weer goed.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2025

Hoi ​@Minie Mensink. Welkom op de community! Vervelend dat je nu vastzit met foutcode 302. Deze fout betekent meestal dat er tijdelijk een probleem is met de server van KPN. Heb je de ontvanger inmiddels al opnieuw opgestart, zoals Huistijger voorstelde? Blijft de foutcode daarna toch terugkomen? Dan kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan kijken mijn collega's met je mee wat er nog meer aan de hand kan zijn. Laat je weten of het gelukt is? 

Meer uitleg vind je hier: KPN foutcode 302.

Minie Mensink
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2025

ja alles al gedaan, ik zal straks de reserve tv weer aandoen misschien dat het nu goed is.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat jammer dat het opnieuw opstarten van de tv-ontvanger het probleem niet heeft verholpen. Heb je inmiddels al kunnen bekijken of de reserve tv het wel doet?