Skip to main content

ik probeerde zojuist een programma van gisteren op Ned1 terug te kijken, maar kreeg een zwart beeld en na wat knoppen ingedrukt te hebben een foutmelding (3025) en een melding dat er iets mis is gegaan met het opnemen van het programma. Nu heb ik de optie opnemen niet in mijn pakket, dus dat vond ik wel een rare. Hierop heb ik de tv ontvanger en de router gereset. Maar helaas geen resultaat. Foutcode opgezocht...misschien is er storing? Niet dus.., dus nogmaals de tv ontvanger gereset. Wederom zonder resultaat.

Wat kan nu het probleem zijn en wat is de oplossing?

 

Alvast bedankt!

Hallo @Ik.ben.Nicolette ,
Zou je is willen proberen om een harde reset van de ontvanger te doen? Dit doe je door te gaan naar Menu→ Instellingen → druk 2x op de gele knop op je afstandsbediening → Zet beide opties op JA → Bewaar instellingen. Na een minuut zal de ontvanger een reset geven en de software opnieuw gaan laden. Dit duurt gemiddeld 15-30 minuten. Meestal werkt het dan weer.


Hallo @Ik.ben.Nicolette ,
Zou je is willen proberen om een harde reset van de ontvanger te doen? Dit doe je door te gaan naar Menu→ Instellingen → druk 2x op de gele knop op je afstandsbediening → Zet beide opties op JA → Bewaar instellingen. Na een minuut zal de ontvanger een reset geven en de software opnieuw gaan laden. Dit duurt gemiddeld 15-30 minuten. Meestal werkt het dan weer.

Oke, ik ga dit proberen 👍


@ChrisWissink 

Helaas heeft deze harde reset het probleem niet opgelost. Foutmelding 3025 blijft bestaat. Ook geeft hij als melding: 'Mogelijk reden: BW denied'. Heeft u of iemand anders nog andere mogelijke oplossingen? 


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Ook hier kan de uitzending "au pairs" (NPO3) van gisteren niet teruggekeken worden.

Dit resulteert in foutcode 3025 en dat gebeurt zowel bij het terugkijken vanuit de gids als bij het terugkijken van de opname.


@Joep1965

De ontvanger en experiabox zijn rechtstreeks met elkaar verbonden. Er zit niets tussen.


Hoi @Ik.ben.Nicolette Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Goed dat je al het een en ander zelf heb uitgeprobeerd. Ik vraag me af of je meerdere ontvangers hebt en of het probleem op alle ontvangers speelt?
Ik wil graag even met je meekijken, zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
@wjb Jij had ditzelfde probleem, maar dan voor slechts 1 programma/zender?  

 


​​​​​​Jij had ditzelfde probleem, maar dan voor slechts 1 programma/zender?  

Mijn vrouw meldde dit probleem omdat ze de opname van "au pairs" van 17 maart niet terug kon kijken. Ik heb niet gecontroleerd of hetzelfde probleem zich ook bij andere zenders/opnames voordeed.


Hoi @Ik.ben.Nicolette Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Goed dat je al het een en ander zelf heb uitgeprobeerd. Ik vraag me af of je meerdere ontvangers hebt en of het probleem op alle ontvangers speelt?
Ik wil graag even met je meekijken, zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
@wjb Jij had ditzelfde probleem, maar dan voor slechts 1 programma/zender?  

 

Hallo Lisa,

 

Ik heb maar 1 TV ontvanger.

De gegevens heb ik ingevuld.

 

Ik weet niet of dit ermee te maken heeft of dat dit een ander probleem is, maar ik heb de laatste tijd ook regelmatig een slechte Wi-Fi verbinding rwegvallende verbinding] terwijl ik er praktisch naast zit. De route heb ik de laatste tijd ook al regelmatig gereset, maar dit lijkt de verbinding ook niet beter te maken.

Gr. Nicolette


Au Pair lukt mij inderdaad ook niet, gek. 

@Ik.ben.Nicolette, welk programma probeer jij precies terug te kijken? Toevallig ook Au Pair van 17 maart?


Au Pair lukt mij inderdaad ook niet, gek. 

@Ik.ben.Nicolette, welk programma probeer jij precies terug te kijken? Toevallig ook Au Pair van 17 maart?

@Alex_P 

Nee, ik probeerde 'Ellie op patrouille' op NPO1 terug te kijken


@Ik.ben.Nicolette ik heb het even getest zojuist met 'Ellie op patrouille' en ik krijg geen foutcode! Zoek je het op in de gids en klik je dan op terugkijken, of zoek je het programma op via menu → terugkijken? En heb je dit ook getest bij andere programma's, of de foutcode dan ook naar voren komt?


Vanwege Corona zijn er af en toe verschuivingen in de gids. We proberen hier zoveel mogelijk mee bij te blijven, maar soms lukt dit niet. Dan kan het, op de ontvanger, er voor zorgen dat de koppeling tussen een programma in de gids en de terugkijkversie ervan niet goed werkt. Dan krijg je deze foutcode. Het programma is dan wel terug te kijken via iTV Online.