Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 3025 bij opnames en terugkijken

  • June 19, 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

goedenavond, ik heb dus ook dezelfde melding steeds en ik heb alles al geprobeerd wat hierboven staat maar helaas….HELP!!! ik kan dus ook niks meer terugkijken van mijn opnames en ook niet programma vanaf t begin terugkijken

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door kroketje

hallo allemaal,,dit alles had ik al geprobeerd (wat ik al beschreef)en hielp dus niet

inmiddels heb ik t opgelost….ik had een router er tussen gezet voor betere wifi boven want dat was drama.!! nu niet meer maar ik had de bekabelde modem dus in de router gedaan...ik heb even nagedacht en dus de kabel weer in het modem zelf terug gedaan….en toen was alles opgelost ,ben trots op me zelf!

 

bedankt in ieder geval voor de reacties

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 22, 2020

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @kroketje 

Er is een fout opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of bij het opnemen van een programma. De oorzaak is een probleem in het KPN netwerk. Bijvoorbeeld bij de synchronisatie met je tv-ontvanger. 

Volg deze stappen, en kijk dan of dit het probleem oplost. Laat het maar weten hoe het gegaan is.


Burhan
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud KPN medewerker
  • June 23, 2020

Hoi @kroketje

Ik ben benieuwd of de tips van @Joep1965 en @Dennis Schreve geholpen hebben. Markeer gerust het antwoord als oplossing als dit het geval is. 

Een fijne dag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 28, 2020

hallo allemaal,,dit alles had ik al geprobeerd (wat ik al beschreef)en hielp dus niet

inmiddels heb ik t opgelost….ik had een router er tussen gezet voor betere wifi boven want dat was drama.!! nu niet meer maar ik had de bekabelde modem dus in de router gedaan...ik heb even nagedacht en dus de kabel weer in het modem zelf terug gedaan….en toen was alles opgelost ,ben trots op me zelf!

 

bedankt in ieder geval voor de reacties