Skip to main content

goedenavond, ik heb dus ook dezelfde melding steeds en ik heb alles al geprobeerd wat hierboven staat maar helaas….HELP!!! ik kan dus ook niks meer terugkijken van mijn opnames en ook niet programma vanaf t begin terugkijken

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Beste @kroketje 

Er is een fout opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of bij het opnemen van een programma. De oorzaak is een probleem in het KPN netwerk. Bijvoorbeeld bij de synchronisatie met je tv-ontvanger. 

Volg deze stappen, en kijk dan of dit het probleem oplost. Laat het maar weten hoe het gegaan is.


Hoi @kroketje

Ik ben benieuwd of de tips van @Joep1965 en @Dennis Schreve geholpen hebben. Markeer gerust het antwoord als oplossing als dit het geval is. 

Een fijne dag!


hallo allemaal,,dit alles had ik al geprobeerd (wat ik al beschreef)en hielp dus niet

inmiddels heb ik t opgelost….ik had een router er tussen gezet voor betere wifi boven want dat was drama.!! nu niet meer maar ik had de bekabelde modem dus in de router gedaan...ik heb even nagedacht en dus de kabel weer in het modem zelf terug gedaan….en toen was alles opgelost ,ben trots op me zelf!

 

bedankt in ieder geval voor de reacties


Reageer