Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb 2 ontvangers en bij een van de ontvangers krijg ik de foutcode 3025. Ik kan daar geen opnames terugkijken. Wel kan ik opnames inplannen en terugkijken via de andere ontvanger. Alleen het terugkijken lukt niet.

Ook heb ik al diverse malen de instructie gevolgd van KPN om de ontvanger te resetten maar dat levert niks op. Zelf heb ik de kabels etc nog eens nagekeken, losgehaald en opnieuw verbonden maar ook zonder resultaat.

Wat is er nog meer mogelijk om te doen zodat ik weer opnames op mijn  tweede ontvanger kan terugkijken?

Zijn beide ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Ze zijn allebei verbonden met een kabel. Beiden dezelfde setup

 


Wissel ze een keer om te testen.  Kijken wat er gebeurt. Welk type ontvanger heb je?


Ik heb de Arris. Zal ze morgen eens omeisselen

 


Ik heb beide ontvangers gewisseld maar het probleem blijft bestaan. 

De tweede ontvanger is trouwens van arcaduan 

 


Hoi @Teluy, welkom! Irritant dat je niet kunt terugkijken op de ene. Je geeft aan dat het probleem blijft bestaan bij omwisselen. Maar, blijft het probleem dan bij dezelfde ontvanger en gaat het dus mee naar de nieuwe plek? Of blijft het op dezelfde plek voorkomen en gebeurt het nu op de andere ontvanger? Vul ook je forumprofiel in, dan gaan we hier even verder naar kijken.


Het blijft op dezelfde plek voorkomen dus het zal wel niet aan de ontvanger liggen.

Ik heb een experiabox V9 daar gaan beide aansluitingen naartoe


Dank je, Teluy. Ik heb hier wat gekeken en er springt niet direct iets uit. Voor de zekerheid heb ik de Experia Box herstart. Wil je eens testen of je verschil merkt. Daarnaast, kun je wel programma's Terugkijken? Of krijg je daar ook foutmeldingen en/of lukt dat niet? Heb je ook problemen met live tv kijken op die plek?


Het herstarten van de Experiabox had ik al gedaan. Dat is een van de storingsreacties maar dat heeft ook nu niet geholpen.

Programma's terugkijken is helaas ook niet mogelijk. Ik krijg daar dezelfde foutmelding. Gewoon tv-kijken lukt wel.


Ik zie hier nog steeds niets waar ik actie op kan ondernemen, Teluy. Je gaf aan dat het probleem op dezelfde plek bleef voorkomen na het wisselen van de ontvangers. Kun je aangeven hoe de ontvanger op die plek precies is aangesloten? Loopt er een rechtstreekse kabel naar de V9 of zit er nog wat anders tussen? Zoals bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset of een switch?