Skip to main content

Vorige week heb ik een nieuw modem gekregen een ExperiaV10a inplaats van een Experia V7.

Sindsdien heb ik niet meer de mogelijkheid om programma’s terug te kijken of programma’s vanaf het begin te kijken ( groene knopje)

 

Ik heb van m’n beide tv kastjes (HMB2260) inmiddels de software vervangen en van 1 kastje zelfs 3x en terug gezet naar fabrieksinstellingen. Niks schijnt te helpen.

Heeft iemand een suggestie? Ik mis het nogal behoorlijk.

 

groet,

Roel.


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ha @Roel53 Ik had jou niet meer verwacht hier:wink: . Wat een raar probleem? Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?



Beste Joep,.. het lijkt alsof ik niet zonder je kan.. :-)

Er zit een switch tussen die KPN geleverd heeft toen ik de apparatuur kreeg voor 2 aansluitingen. Dus van de Experia gaat er een kabel rechtstreeks naar de KPN switch en vandaar 2 kabels naar de 2 tv kastjes.

Met de Experia V7 heb ik geen enkel probleem gehad. Het werkte altijd feilloos.

 

met dank voor je vlotte reactie.

 

groet, Roel.

.

 


Dat is bijzonder.  Heb je de experiabox al een harde reset gegeven? Zie je kans om te testen zonder de switch? Door een lange kabel bijvoorbeeld?


Ik zal morgen de experiabox resetten en proberen om het tv kastje rechtstreeks op de Experia aan te sluiten. 
dank voor je reactie en tot morgen.

.Roel

 


Beste Joep,

Ik heb de Experia een harde reset gegeven en het schijn nu weer te werken.

hartelijk dank voor je hulp ! 
 

Vr. gr

Roel.


Goedemiddag Heren! Mooi opgelost! :)