Skip to main content

Bij het kijken van opgenomen programma's , krijg ik regelmatig code 303 te zien. Na een paar seconden kan ik wel gewoon TV kijken, maar het opgenomen programma start weer van voren af aan. Na snel doorspoelen, weer die rotcode. Wat is dit ?? Bij regulier TV kijken krijg ik de code 303 nooit.

Hallo @Rvdveen! Bedankt voor je vraag. Irritant dat je die foutcode steeds te zien krijgt. Alleen bij het kijken van opnames als ik het goed begrijp. Hoe is je tv-ontvanger aangesloten op het modem? Met een kabel of bijvoorbeeld Draadloze verbindingsset(DVS) of SuperWifi? 

Welke experiabox gebruik je? 


Onze experia box is V10A en is verbonden via een glasvezel kabel.


Oké! En hoe is de tv-ontvanger aangesloten aan de V10a? 
De foutcode doet vermoeden dat er iets aan de hand is met deze verbinding. Zie: kpn.com. Als je tv verbonden is met een kabel, controleer dan eens of de kabel goed is aangesloten of probeer een andere poort op het modem. 
Als je ontvanger is verbonden via een DVS. Reset de DVS dan en koppel ze opnieuw. Zelfde geldt voor een verbinding via een Super Wifi of Experia Wifi. 

 


Onze experia box is V10A en is verbonden via een glasvezel kabel.

 

:laughing: Ja vanaf de glasvezelaansluiting komt je verbinding je huis binnen. Je V10a zit daar aan vast maar vanaf je v10a moet er ook een verbinding lopen naar je tv ontvanger. 

Dit kan een vaste Internetkabel zijn, of

DVS stekkers (draadloos)

Of Superwifi’s (draadloos)

 

DVS

 

Superwifi 

 

 

 


Fijn dat u het zo humoristisch vindt. Ik ben bejaard en weet al die dingen niet. Laat maar zitten verder. Gezellig dat KPN haar klanten lachwekkend vindt.


Fijn dat u het zo humoristisch vindt. Ik ben bejaard en weet al die dingen niet. Laat maar zitten verder. Gezellig dat KPN haar klanten lachwekkend vindt.

 

Nou zeg. Niet zo somber. Beetje vrolijkheid doet een mens goed. En daarbij probeer ik u ook nog eens te helpen.


Aah, oeps! Misverstand. We zijn hier om je te helpen @Rvdveen. Je stelt je vraag op ons Forum en niet direct aan de klantenservice. Ons Forum is een platform waar klanten (de kans krijgen) elkaar te helpen. Je hebt het, al zeg ik het zelf, goed  getroffen , want zowel @DennisA78 als ik werken bij KPN en zijn bekend met het probleem dat je omschrijft.

We denken hier graag met je mee! Mocht dit niet helemaal in jouw straatje passen, dan begrijp ik dat. Schroom in dat geval niet om even te bellen met 0800-0402. Dit is het gratis nummer van onze klantenservice. :smiley:

Â