Skip to main content

Hier sinds enige tijd hetzelfde probleem.

Alles al geprobeerd, maar eens on de 2 a 3 weken treedt dit 2 keer kort op elkaar plaats en dan treedt het weer 2 a 3 weken niet meer op.

Volgens mij treedt dit op sinds er een Expedia wifi kastje tussen zit.

Heb nu nogmaals alle stekkers opnieuw aangesloten.

En ben dus benieuwd

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Hoi @Ben07, 

Dat is niet wenselijk. Foutcode 303 betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met ons netwerk. Een stappenplan om het te verhelpen vind je op deze pagina. 

Mocht het weer terugkeren, dan raad ik je aan om eens te testen of het zich ook voordoet als je de Experia Wifi versterker er tussenuit haalt (afkoppelt). Verder geef je aan dat je alles al geprobeerd hebt. Heb je je Experiabox al gereset via manier 2 en je tv-ontvanger al gereset via manier 2? 


Wil best de Expedia wifi er tussenuit halen, maar dan heb ik geen Wi-Fi meer, dus dat is geen optie omdat het probleem zo af en toe optreedt, soms om de 2 weken, en zolang kan/Wil ik niet zonder wifi zitten

 


Ik zet er tijdelijk een router tussen.

Dus dan behoud ik in ieder geval mijn wifi.

Maar door dit gedoe en testen  blijkt 1 ethernet  poort op de Expedia box het niet (meer) te doen.


sinds 2 weken een ethernet switch er tussen geplaatst en tot op heden is de foutcode (nog) niet meer opgetreden, wel een enkele keer even de wifi weg, dus het lijkt erop dat de Expedia Wifi extender (verstrekt door KPN) daadwerkelelijk het probleem is

 


Dag Ben,

Ik begrijp dat je het met een switch hebt weten op te lossen, dat is goed om te lezen. Mocht er nog hulp nodig zijn vanaf mijn kant, laat dan gerust even weten wat ik kan betekenen en ga dan ook in op de eerdere vragen die ik je stelde. 


Reageer