Skip to main content

Fout  c ode 303

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Lizzy5555 

Heb je deze foutmelding?

Foutcode 303 of 842 oplossen zie https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-303-842.htm#/


Hi @Lizzy5555, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat vervelend dat je op dit moment last hebt van een storing op je televisie. Foutcode 303 geeft aan dat je geen verbinding hebt met het netwerk.. Heb je de tv-ontvanger met een kabel direct aangesloten op de Experia Box, of zit hier een draadloze witte adapter tussen? 

In ieder geval, bovenstaande link geeft een aantal stappen weer die je met deze foutcode moet uitvoeren om het op te lossen. Wil je eens kijken of dit in jouw situatie ook helpt?  Zo niet, dan hoor ik het graag en kijken we verder!


@Lizzy5555, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is de foutcode inmiddels verdwenen of heb je hier nog steeds last van?


Werkt nog niet 


@Lizzy5555, kan je dan aangeven wat je hebt geprobeerd om het te verhelpen en hoe je het aangesloten hebt? Zodat ik je hier verder bij kan helpen?


Ik had regelmatig op zondag rond 12:00 steeds foutcode 303 in beeld, ik had een bekabelde set top box en de kabels zijn ok.

Wat blijkt om 12:00 staat de zon precies even op de tv ontvanger en die werd te heet, gordijn stukje dicht gedaan en ik heb geen problemen meer. Doordat ik nu thuiswerk viel het mij nu pas op dat het altijd rond die tijd gebeurde.


Reageer