Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 309

• August 12, 2020
  • 2 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik heb vanavond, omdat wij geen gids meer zagen, de ontvanger herstart. Hij herstartte wel en vroeg om een software update. Deze aangevinkt. En nu blijft hij herstarten en blijft code 309 geven. 

Volgens het stappenplan alles herstart met de stekkers eruit etc. Geen resultaat. 

Kan iemand mij helpen? Het gaat overigens om de ontvanger op de slaapkamer. Beneden is de update wel gelukt en hebben we gewoon beeld. 

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @KellydeLange,

Zou je onderstaande stappen is willen doorlopen? Wil dit ook niet dan zou ik adviseren om deze ontvanger even beneden aan te sluiten en te kijken of de update dan wel lukt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 12, 2020

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • August 13, 2020

Hallo @KellydeLange,

Zou je onderstaande stappen is willen doorlopen? Wil dit ook niet dan zou ik adviseren om deze ontvanger even beneden aan te sluiten en te kijken of de update dan wel lukt.