Skip to main content

Bij ons foutcode 309, alle tips 3 keer doorlopen en het achterlijke telefoonnummer verwijst weer naar de website.  Al 3 dagen van alles geprobeerd,  zowel met de ontvanger  aris vip 2953v2 als ook de experia box. Kpn is blijkbaar niet in staat iemand de telefoon te laten beantwoorden. Ook heb ik de software update via de tv geprobeerd,  20% en dan foutcode 309. Apparatuur is geschikt bevonden. Alleen doet niks het bij de tv

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Kpn shit . Welkom op het forum.

Wat een irritante storing. Je hebt dus de reset geprobeerd waarbij je de tuner uit moet zetten en dan het standby knopje indrukken als je hem aanzet? Waarna je in het menu komt waarbij je alles kan resetten?

De tuner is rechtstreeks op de experiabox aangesloten? Dat moet ik ook even zeker weten.

Kun jij verder je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

 


Ik heb alles gedaan en vandaag zou een monteur komen, na 2 keer telefonisch contact te hebben gehad met KPN. Toen werd ik vanochtend gebeld dat om 25 uur iemand zou komen.  Om 16 uur werd ik gebeld  of het ook goed is als de monteur tussen 19 uur en 21 uur kwam. Bij het 2e telefoontje werd mij dan pas verteld dat het om tijdsblokken van 2 uur ging. Om 21.15 uur werd ik gebeld,  dat de monteur het op zijn eerdere klus niet red en hij ook de pauze heeft doorgewerkt. Sneu voor de monteur.  Nu kon morgen weer iemand komen, ben benieuwd of er dan wel iemand komt. Technisch is er gemeten dat er waarschijnlijk ergens buiten onze woning een kabel stuk is. 3 mbit was toch wel erg weinig en ook nog eens onstabiel,  zover de technische dienst. 


Ik heb je gegevens niet, @Kpn shit . Dus ik kan niet echt meekijken.

Ik hoop dat de monteur het vandaag kan oplossen of op z'n minst de juiste mensen aansturen om het te repareren.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.