Skip to main content

Ik krijg boven telkens code 310 op de tv heb alles geprobeerd 

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Beste @Annemariebr 

Dat is erg vervelend dat je code 310 krijgt te zien, gaat het om Interactieve TV of Digitenne?


Hallo @Annemariebr,

Vervelend, deze code houd in dat de software update mislukt. Hoe is deze tv ontvanger aangesloten? Bedraad naar de experia box of naar een DVS? 
Heb je ook de software al helemaal is verwijderd? 
 

 


Hoi @Annemariebr. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Heb je de ontvanger inmiddels al gereset en is het probleem daarmee verholpen? Als het probleem nog niet verholpen is, dan horen we dat graag van je!


Is ie boven aangesloten via een Draadloze Verbindingsset (DVS). Stopcontact adapter voor de netwerkverbinding dus. Dat wil een update soms niet goed doorkomen. (code 310: update lukt niet.)

Controleer of de adapters (nog) goed werken. Forceer de update van de decoder met een reset.


Hoi @Annemariebr. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Heb je de ontvanger inmiddels al gereset en is het probleem daarmee verholpen? Als het probleem nog niet verholpen is, dan horen we dat graag van je!

@Annemariebr Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op de vraag van PeterG en mij, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer