Skip to main content

Wij hebben voorheen altijd alles van telfort gehad en hadden nooit last.nu voert de KPN een updates uit en we zitten al weken zonder tv.ik krijg iedere keer foutcode310 als de update 20% onderweg is .ik heb alles tig××× geprobeerd ontvanger opnieuw opstarten modem opnieuw opstarten ontvanger alleen aan de modem aangesloten enz enz.De ontvanger laat zich geen software verwijderen en springt terug naar de update balk. Ik ben er helemaal klaar mee ,en in contact komen met de service is ook al een uitdaging (het is net een spelletje GA TERUG NAAR AF!!!! Waardeloos. Als dit niet rap is opgelost ben ik pleite. grt h.lucassen/Almelo 

Klinkt als Vlan34 locken? Moderator?


Welkom op het forum @Hans 1000. Met die foutcode is niet tv te kijken natuurlijk! Je hebt al een aantal dingen geprobeerd, maar nog zonder succes. De foutmelding geeft aan dat er ergens in het netwerk iets niet goed gaat, dus het is de vraag waar dat misgaat. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, en hieronder in een reactie vertellen hoe de tv-ontvanger is verbonden met de Experia Box, is dat met een directe kabel of een draadloze verbindingsset?


We hebben geen bericht meer van je gezien @Hans 1000, op je profiel zie ik ook nog geen gegevens staan. Heb je inmiddels via een andere weg contact gehad en is het op die manier opgelost?