Skip to main content

Krijg foutcode op Arris 2952 uit 2014.

Iedere mogelijke reset geprobeerd, maar onder succes?

Hoe nu verder?

moet uiteraard zijn '’zonder'’ succes


Zie al veel reacties over dit euvel. Vervanging lijkt de oplossing. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?


Beste @WHV 

Wat vervelend dat de tv ontvanger niet meer werkt. De beste oplossing om deze te laten vervangen is even te bellen met KPN: 0800 - 04 02. En dan “medewerker spreken” inspreken als er wordt gevraagd om je vraag in te spreken.


Welkom bij ons op het forum @WHV. Met die foutcode kom je niet verder inderdaad, is het gelukt met de tip van Dennis om te bellen? Als dat niet zo is kunnen we hier ook met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven.


Hallo, kon niet fftjes bellen. Via de chat contact gehad, maar nog niet opgelost.

Was niet 'thuis' dus kon niet live testen.

Apparaat is volgens mij onzichtbaar. Dus ik ga nogmaals reset doen, modem en ontvanger. Kijken of er dan nog wel iets gebeurd. Bedankt voor de reacties.

 


We lezen je bevindingen na de resets graag, als we verder met je mee kunnen kijken horen we het graag :slight_smile:


Hallo nogmaals reset gedaan. Modem, ontvanger,kabels, in plaats van andere gezet. Maar helaas, F36.

 


Foutcode F36 blijft staan. Ontvanger komt niet in netwerk, blijft onzichtbaar? Zijn er nog tips?


Zou je je forumprofiel dan in kunnen vullen zoals ik in mijn eerste reactie vroeg? :slight_smile:  Dan kunnen we vanaf daar samen verder denken.


Hoi, onze '’student'’ heeft nog maar eens wat aan knoppen, kabels etc. gerommeld. Blijkt weer in de lucht. Opgelost!


Dat maakt het kijken weer een stuk makkelijker dus! Met welke knoppen en kabels precies is gerommeld zullen we mogelijk nooit weten, maar het eindresultaat is dat het weer werkt. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!